پنج‌شنبه 12 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مشخص شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بر ساماندهی موتورسیکلت‌ها و مقابله با خودروهای دارای پلاک مخدوش تأکید کرد.

بوستان کوهستانی کوهسار تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

با تداوم آلودگی هوای پایتخت و با توجه به شرایط، این امکان وجود دارد که عصر امروز جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تشیکل و در ارتباط با تعطیلی مدارس تصمیم‌گیری شود.

علی‌رغم بارش برف و باران در پایتخت همچنان هوای امروز تهران با شاخص 130 در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: عدم هم‌خوانی منابع گازی که در اختیار داریم با میزان مصرف گاز در کشور باعث شده تا مازوت‌سوزی را در برخی از نیروگاه‌ها داشته باشیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های 21 استان کشور خبر داد و گفت که ترافیک در پنج محور مواصلاتی از جمله چالوس و هراز نیز نیمه سنگین است.

با توجه به ریزش برف و باران در نقاط مختلف شهر و لغزندگی معابر توصیه می‌شود رانندگان محترم ضمن رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی و تجهیزات کامل خودرو با چراغ روشن رانندگی کنند تا از هر گونه خطری در روزهای برفی و بارانی مصون بمانند.

پیکر شهید گمنام با حضور خانواده شهدا، شهروندان و شهردار منطقه 19 تشییع و در بوستان ولایت آرام و به خاک سپرده شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات پایان هفته در جاده‌های کشور را اعلام کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فشار بر اقشار ضعیف و کم برخوردار را به صورت کامل حس می‌کنیم ولی باید با تدابیر رئیس جمهور و برنامه‌های دولت، در راستای کاهش دغدغه‌های اقتصادی این قشر شریف و مقاوم تلاش کرد.

رئییس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای منتهی به پایتخت را تشریح کرد.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

Chang'e-4 چین نخستین کاوشگر ماه جهان که در سمت دور و پنهان ماه فرود آمده بود چهارمین سالگرد خود را از زمان فرود بر روی دهانه "فون کارمان" در 3 ژانویه 2019 جشن می‌گیرد.

سازمان حج و زیارت با انتشار اطلاعیه‌ای دلیل دو نرخی شدن حج سال آینده را اعزام زائران سال 99 که هزینه حج آنها به صورت دلار نزد بانک مرکزی به امانت گذاشته شده بود، اعلام کرد.