پنج‌شنبه 12 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

تقریبا بیش از سه سالی هست که مطالب یکی از دین پژوهان نو اندیش فعلی، یعنی آقای محسن حسام مظاهری را دنبال کرده و برخی از مطالب ایشان را مطالعه می کنم.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌ها گفت: قلب یک خانم 20 ساله از مشهد به تهران منتقل و در بیمارستان شهید رجایی به نوجوان 11 ساله با موفقیت پیوند زده شد.

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: 900 هزار مترمربع عرصه مسکونی به 3 هزار خانوارهای شهر صحنه واگذار شد.

هنگامی که شهید فتح‌اللهی در خانه خود بوده متوجه شده چراغ خانه برادرش که در آن زمان در خانه حضور نداشته روشن و فرد ناشناسی در آنجا در حال سرقت وسایل خانه برادرش است...

در پی اخبار منتشره مبنی بر احتمال بروز موج هشتم کرونا در کشور، بازرس کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی کل کشور طی نشستی با مسئولان وزارت بهداشت وضعیت موجود را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد.

قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور در نشست واکاوی نوسات ارزی، با اشاره به جراحی‌های اقتصادی در دولت‌های مختلف خواستار استفاده از نقطه نظرات صاحب‌نظران در این حوزه شد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی از کشف قریب به 5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در بطری‌های شامپو توسط پلیس فرودگاه بندرعباس خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: ماموران انتظامی کشور در 48 ساعت گذشته موفق به کشف بیش از سه تن انواع مواد مخدر، به‌ویژه در نقاط کویری حاشیه شرقی کشور شدند.

2 مرد جوان که در شرق تهران دست به جنایت زده بودند، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شدند.

دو کاتالیست جدید، در چهارمین همایش دوسالانه بومی‌سازی کاتالیست در فرایند احیای مستقیم آهن، توسط یک شرکت دانش‌بنیان رونمایی می‌شود.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مسافران خارجی باید تست منفی کرونا را در دست داشته باشند و داشتن کارت واکسن کرونا به تنهایی کافی نیست.

رئیس قوه قضائیه گفت: توسعه هوشمندسازی رویه‌ها و فرآیندهای قضائی به کوتاه کردن فرآیندها، کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت و سهولت پیشبرد امور قضائی مردم می‌انجامد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

پسرجوان که دچار عارضه‌ای در زبان خود شده بود پس از عمل جراحی در بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در جنوب تهران خبر داد.

محیط‌بانان پارک ملی توران موفق به ثبت تصاویر از 2 یوزپلنگ در پارک ملی شدند.