سه‌شنبه 1 خرداد 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

محفل انس با قرآن کریم امروز ساعت 15:30 با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

طرح فجر تا فطر به‌همت وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور اجرایی شده و 33 قلم کالا با تخفیف 10 الی 25 درصدی به مردم عرضه می‌شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در یک سال گذشته، ده‌ها طرح و لایحه را مورد بررسی قرار داده‌اند که تعدادی از آن‌ها به قانون تبدیل شده و تعدادی دیگر در مرحله بررسی در کمیسیون‌های تخصصی مجلس هستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است که با اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی می‌توان تورم را مهار و تولید را رشد داد.

رئیس‌جمهور با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.

معاون اول رییس‌جمهور گفت: برنامه تفصیلی وضعیت حضور دولت در بخش‌های مختلف صنعتی و اقتصادی، پس از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار تولیدکنندگان و کارآفرینان در بهمن ماه سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و در حال آماده سازی است.

دبیرکل جبهه جهانی شباب المقاومه که به نمایندگی از آیت‌الله اعرافی به سوریه سفر کرده است با نماینده مقام معظم رهبری در سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در سالی که گذشت کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی عملکرد‌های متنوع و مختلفی داشتند.

رئیس جمهور در تماس تلفنی با مراجع عظام تقلید به مناسبت آغاز سال جدید، ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، برای آنان آرزوی سلامتی و سالی سرشار از برکت و موفقیت کرد.

رئیس جمهور «قانون بودجه سال 1402 کل کشور» را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.

رئیس جمهور در تماس تلفنی با رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تبریک سال نو خاطرنشان کرد: دولت در سال جدید با همه توان، بهبود اقتصاد و معیشت مردم و تحقق شعار سال را دنبال خواهد کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی به مناسبت آغاز سال نو تاکید کرد: کارکنان این نیرو در سال 1401 اشرار و تجزیه‌طلبان را ناکام گذاشتند.

سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین روز سال 1402 شمسی در حرم مطهر رضوی آغاز شد.

گویا اختلافات اپوزیسیون دوباره شدت گرفته و آن‌ها برخلاف آغاز سال میلادی، توئیتی در آغاز سال نو شمسی منتشر نکردند!

تعدادی از فرماندهان ارتش در پیام‌های جداگانه‌ای فرا رسیدن آغاز سال نو شمسی را تبریک گفتند؛ فرمانده کل ارتش در پیامش تاکید است: اقتدار دفاعی کشور محقق شده است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه "توطئه‌ها" را در نطفه خفه می‌کنیم، گفت: نیروهای این ستاد آماده‌تر از هر زمان برای صیانت از کیان ایران اسلامی از مجاهدت و بذل جان دریغ نخواهند کرد.