جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه کرد.

گزارش حوادث اخیر با حضور وزیر کشور، وزیر اطلاعات، فرماندهی کل انتظامی، رئیس سازمان اطلاعات سپاه انقلاب اسلامی در کمیسیون شوراها و امور داخلی جمع‌بندی می‌شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از ثبت سفارش خودرو و زمان ورود آن به کشور خبر داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت می‌تواند لایحه برنامه توسعه هفتم را به مجلس ارسال کند و بعد لایحه بودجه را به صورت سه دوازدهم بفرستد که این امر قانونی بوده و نیز مسبوق به سابقه است.

رئیس‌جمهوری گفت: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هیچ بن‌بستی وجود ندارد و باید برای اجرای همه اصول قانون اساسی تلاش کرد.

شبکه اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی در ادامه انتشار اخبار بدون سند و دروغی که در روزهای گذشته منتشر کرد، به تازگی مدعی شده است که یک فرمانده ارشد سپاه با آن شبکه گفتگو کرده است!

وزیر کشور با تاکید بر اینکه وجود دیوانسالاری پیچیده مانعی است که در طول سالیان گذشته در دستگاه‌های دولتی شکل گرفته، گفت: اگر جریانات اجتماعی به حرکت در نیایند، حتما اهداف سیاست‌ها حتی در بخش‌های اقتصادی نیز به نتیجه نخواهد رسید.

رئیس مجلس با تاکید بر اینکه فرهنگ قانون‌گرایی مهم‌ترین زیرساخت نرم‌افزار برای هر جامعه و حاکمیت است، گفت: نمایندگان و کارگزاران نظام بیشتر و پیشتر از هر کسی مکلف به اجرای قانون اساسی هستند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی فردا میزبان رئیس‌جمهور و برخی از اعضای هیات دولت خواهند بود؛ این جلسه به صورت غیرعلنی برگزار می‌شود.

شورای نگهبان به مناسبت 12 آذرماه سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: شهید فخری‌زاده فقط دانش هسته‌ای را به شاگردانش منتقل نکرد بلکه فرهنگ مقاومت و ایستادگی را نشر داد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، اخبار و مواضع منسوب به رهبر معظم انقلاب در بولتن خبری یک مجموعه رسانه‌ای را غیردقیق، ناقص و غیرمعتبر دانست.

دومین مراسم سالگرد شهادت شهید محسن فخری‌زاده از دانشمندان هسته‌ای کشورمان عصر امروز با حضور خانواده این شهید، اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و لشکری در جوار مزار وی آغاز شد.

کمیسیون‌های تخصصی مجلس در این هفته جلسه داشتند که در این نشست‌ها با حضور مسئولان دولتی موضوعات مختلف را بررسی و مصوباتی داشتند که در این گزارش می‌خوانید.

امام جمعه موقت تهران گفت: تیم ملی پیروزی خوشحال‌کننده‌ای داشتند و برای صعود کم نگذاشتند اما رسم مسابقه این است که برد و باخت دارد.

شبکه سعودی اینترنشنال سراغ دوچهره رفته است و از آنها به‌عنوان لیدرهای به‌اصطلاح انقلاب خودشان پرده‌برداری کرده است‌که لمپنیسم موجود در اتفاقات اخیر را به نمایش می‌گذارد.