جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: پیام حضور ناوگروه ایران در آبهایی بین‌المللی این است که ایران علی رغم همه تحریم‌ها و تهدیدها اقتدار خود را در بالاترین سطح و با پیچیده‌ترین تجهیزات بومی، حفظ کرده است.

جلسات علنی مجلس در این هفته در 3 روز برگزار شد که روز سه‌شنبه به مدت 2 ساعت با مسئولان قوه قضائیه جلسه غیر علنی داشتند.

مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد.

بررسی گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس درباره طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستورکار نمایندگان در جلسات علنی هفته آینده قرار دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس از 2 شیفته شدن جلسات علنی مجلس در هفته آینده خبر داد.

این ادعا که فرمانده کل سپاه برخی اخبار را از طریق بولتن تهیه شده توسط یکی از مسئولان یک رسانه دریافت می‌کند، غیرواقعی و کذب است.

عطاءالله مهاجرانی به مطلب روزنامه دیجیتالی ایندیپندنت فارسی مبنی بر لیسیده شدن «نور پهلوی» دختر «رضا پهلوی» توسط سگ خانگی او، واکنش نشان داد.

"آرش صالح" نماینده گروهک تجزیه‌طلب دمکرات در آمریکا در مصاحبه با رسانه این گروهک گفته که «جامعه جهانی پذیرای روابط سیاسی با اپوزسیون ایرانی نیست».

اجتماع بانوان به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) با عنوان «به نام زن برای ایران» بعد از ظهر امروز در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد.

مردم و دانشجویان فردا بعد از ظهر با تجمع در برابر دفتر سازمان ملل در تهران نسبت به قطعنامه اخیر شورای حقوق بشر اعتراض خواهند کرد.

در پی انتشار اخبار و نقل‌قول‌هایی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضای مجازی در قالب عناوینی چون بولتن غیررسمی، یک منبع آگاه ادعای مطروحه و انتساب آن به معظم‌له را تکذیب کرد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با استاندار خوزستان دیدار کردند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشورهای غربی پیغام‌هایی می‌فرستند، گفت: اگرچه امروز در سختی به سر می‌بریم اما در آینده‌ای نه چندان دور گشایش‌هایی ایجاد می شود که دنیا مجبور خواهد شد به سمت ایران بیاید.

رئیس جمهور پس از بازدید از پروژه آبرسانی به سنندج با جمعی از خانواده های شهدا و جانبازان مدافع امنیت و همچنین جمعی از خانواده های جانباختگان حوادث اخیر کردستان ملاقات کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ایران در اغتشاشات اخیر دشمن را ناکام گذاشتند، گفت: نسل جدید در مقابل دشمنان کو‌تاه نخواهند آمد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی به توئیت خوشحالی مجری اینترنشنال از شکست تیم ایران واکنش نشان دادند و برخی نوشتند: خانم ثابت! تیم شما در گروه C است.