دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل صنایع مخابرات وزارت دفاع از تحویل 5 دستگاه برج مراقبت سیار ساخت متخصصان وزارت دفاع به فرودگاه‌های کشور خبر داد.

رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست کرد بازبینی پهنای باند فرکانسی اپراتورها را در دستورکار قرار دهد.

جمعی از دانشجویان در محکومیت رفتار دوگانه کمیسیون مقام زن سازمان ملل مقابل دفتر این نهاد در تهران تجمع کردند.

سخنگوی دولت گفت: دولت بر اساس سند تحول دولت مردمی، قانون بودجه و سایر قوانین و اسناد بالادستی، برنامه های خود را دنبال میکند و دائما مسیر حرکت خود را با آنها تطبیق می‌دهد.

نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی با هدف بررسی وضعیت دانشگاه‌ها طی دو ماه اخیر در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

اکنون که شرایط کشور تا حد زیادی آرام و حقیقت پشت‌پرده اغتشاشات که چیزی جز تجزیه کشور و پروژه سوریه‌سازی ایران نبود، برای اکثریت مردم آشکار شده است، بهتر می‌توان شرایطی که در پسا اغتشاشات با آن روبه‌رو هستیم را بررسی کرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: محیط‌زیست سرمایه بزرگ ملی و مولد ثروت و عامل اشتغال‌زایی است و توسعه زمانی پایدار و سالم است که با رعایت مباحث زیست محیطی توأم باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه از کشف سلاح و مهمات در مرزهای جنوب غرب کشور خبر داد.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس در نامه‌ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد که تاریخ اعمال رتبه‌بندی برای معلمان مهرآفرین که حاصل برداشت اشتباه دولت بوده، هرچه سریع‌تر اصلاح شود.

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی پیشنهاداتی درخصوص اصلاح طرح «تعیین حوزه‌های انتخاباتی مجلس و شوراها» ارائه کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه با برگزاری تجمعات قانونی کاملا موافق هستیم، گفت: دستور العمل لایحه ساماندهی تجمعات تهیه شده و بسترهای آن را هم فراهم خواهیم کرد.

رئیس مجلس گفت: قرارگاه خاتم الانبیا یکی از جلودار ترین مجموعه هایی است که می تواند در خنثی‌سازی تحریم‌ها موثر باشد و کار را در حوزه های مختلف پیش ببرد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس درباره آخرین وضعیت پیگیری پرونده واردات موز توسط یک شرکت اماراتی اسرائیلی گفت: این پرونده براساس گزارش دستگاه‌های امنیتی هم‌اکنون در کمیسیون کشاورزی در حال پیگیری است.

جهاد دانشگاهی تهران کتاب «جنگ نیابتی، چیستی و چرایی» به قلم محمدصادق کوشکی را منتشر کرد. در این کتاب به بررسی موردی بحران سوریه در سال‌های 2011 تا 2018 پرداخته شده است.

نمایندگان در تذکرات شفاهی خود به موضوعاتی همچون افزایش قیمت خودرو، سقوط ارزش ریال و موضوعات مختلف پرداختند که در این گزارش می‌خوانید.

رئیس بنیاد شهید از پیش‌بینی خودرو برای جانبازان 70 درصد از محل واردات خودرو خبر داد.