شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

معادل 90 هزار میلیارد تومان از سهام دولت در پالایشگاه امام خمینی شازند، با هدف تقویت بنیه مالی سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت به موقع مستمری بازنشستگان و مطالبات بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و داروخانه‌ها به این سازمان واگذار می‌شود.

وزارت دفاع در بیانیه‌ای به مناسبت هفته بسیج تاکید کرد: بسیج امروز الگویی کاربردی برای ملت‌های منطقه گردیده و پایگاه استواری برای مبارزه با ظلم و ستم بیگانگان در منطقه و جهان شده است.

سردار سیاری گفت: توسعه اقدامات خرابکارانه و هم‌زمان پشتیبانی از اغتشاشگران و مسلح نمودن آنها، تشدید عملیات سایبری و انجام عملیات نظامی رژیم به موقعیت‌های ما در سوریه یکی از راهبردهای دشمن است.

رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با آیت‌الله شبیری زنجانی، برای ایشان آرزوی صحت و سلامتی کامل کرد.

به مناسبت هفته بسیج، جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

مراسم وداع با پیکر سردار شهید داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران صبح امروز با حضور فرماندهان سپاه و همرزمانش برگزار شد.

سخنگوی دولت گفت: ما بزرگترین خصوصی‌سازی اقتصادی تاریخ کشور را کمتر از 2-3 هفته پیش انجام دادیم که بخشی از سهام پتروشیمی خلیج فارس بود و به شکل رقابتی و شفاف از طریق بورس عرضه شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: هنجارشکنی‌ها و اقدامات سخیفی که در دانشگاه‌های کشور مانند شریف، تهران و امیرکبیر صورت گرفت انتقام از دانشگاه بود.

وزیر کشاورزی طی پیامی، دهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری تسنیم را تبریک گفت.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نظارت در نتیجه ثبت الکترونیکی قراردادهای تسهیلات جدی‌تر می‌شود، گفت: مسئولان بانک مرکزی با تخلف بانک‌ها در اجرای این قانون برخورد کند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: رسالت اهل قلم و اندیشه و رسانه در همه مقاطع بویژه شرایط کنونی این است که ایثار و جانفشانی بسیجیان و نیروهای انقلاب را در مقابل کسانی که امنیت و آرامش مردم را هدف قرار داده‌اند به جامعه معرفی کنند.

خانواده‌های اسرای سازمان مجاهدین خلق، خطاب به دولت آلبانی نامه بلندی را نگارش و امضا کردند.

روابط عمومی سپاه آیین‌های وداع و تشییع شهید داوود جعفری را اعلام کرد.

دبیر سیاسی خبرگزاری تسنیم گفت: اگر مقامات اقلیم همچنان به حمایت ار گروه‌های تجزیه‌طلب ایران ادامه دهند، همانطور که فرماندهان ایرانی تصریح کردند، حملات موشکی و پهپادی تا خلع سلاح تروریست‌ها ادامه خواهد داشت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس و کمسیون اقتصادی به عنوان کمسیون تخصصی از بعد نظارتی با دعوت از مسئولان موضوع جاماندگان سهام عدالت را پیگیری می‌کند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: ارتقاء بهره‌وری با روش‌های دانش بنیان گامی مهم در تامین امنیت غذایی است.