پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری تسنیم

فرهنگی خبرگزاری تسنیم

مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام‌الله علیها در اقدامی فرهنگی و در راستای ترویج فرهنگ رضوی شرایط اسکان رایگان زائران حافظان قرآن امام رضا (ع) را در مشهد مقدس فراهم کرد.

اخبار سینمای جهان نگاه به مهم‌ترین فیلم و سریال‌هایی دارد که در هفته اکران و پخش می‌شود.

شبکه پرس‌تی‌وی از طریق برنامه «جریان خاورمیانه» به مخاطبان انگلیسی‌زبان در سطح جهان یادآور می‌شود که خود صهیونیست‌ها موجب افزایش سطح تنش و انتقام‌گیری جوانان فلسطینی شده‌اند.

نخستین شبکه تلویزیونی اینترنتی کتاب همزمان با سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار می‌کند.

محفل شعر "حریم"، گرامیداشت شهدای حمله تروریستی به شاهچراغ شیراز با حضور جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ در حوزه هنری برگزار شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه دنیای امروز درگیر جنگ روایت هاست، گفت: در شرایط فعلی روایتگری افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است تا جوانان امروز که افتخارات دیروز را کمتر دیده و شنیده اند، با آن آشنا شوند.

در نشست بانوان ایرانی با همسر رئیس جمهور زیمباوه، تلاش مردم این کشور در مسیر حفظ استقلال و مقاومت ارزشمند و قابل تقدیر ارزیابی شد.

مادر امیر کمندی، شهید مدافع امنیت که در ستارخان به شهادت رسید، ماجرای لحظه ای را که خبر شهادت فرزندش را به او دادند، تعریف کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر طی نامه‌ای به آیت الله رئیسی، پیشنهادی مبنی بر تشکیل وزارتخانه «خانواده و جوانی جمعیت» ارائه داد.

در کنار معرفی فهرست کامل فیلم های بخش اصلی جشنواره شب های سیاه تالین، اسامی اعضای هیات داوران این دوره نیز اعلام شد.

مهدی چراغ‌زاده شاعر آیینی نوسروده‌ای درباره حوادث اخیر و حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) سروده است.

نخستین شبکه تلویزیونی اینترنتی کتاب همزمان با سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار می‌کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ناظران مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما را تعیین کردند.

سری جدید مجموعه «زندگی من» به تهیه کنندگی و کارگردانی آرش لاهوتی امشب (یکشنبه 15 آبان) ساعت 21 با روایتی از زندگی محمد حسن مرجانی کارآفرین ایرانی روی آنتن می رود.

به منظور پاسداشت فعالیت‌های هنری زنده یاد جلال مقامی دوبلور، گوینده و مدیر دوبلاژ فقید، شبکه نمایش سیما در هفته پیش رو به مرور آثار این هنرمند می‌پردازد.

سفرا و رؤسای نمایندگی‌های سیاسی مقیم تهران، در نشستی در وزارت امور خارجه درباره حمله تروریستی به شاهچراغ شیراز و روند تحولات در چند هفته اخیر شرکت کردند.