جمعه 30 شهریور 1403

تعیین نرخ برای تماس صوتی در پیام رسان‌های داخلی اشتباه است / نزول سکه و طلا با افت قیمت ارز / آغاز پیش فروش محصولات سایپا از یکشنبه 5 مرداد

خبرگزاری میزان مشاهده در مرجع
تعیین نرخ برای تماس صوتی در پیام رسان‌های داخلی اشتباه است / نزول سکه و طلا با افت قیمت ارز / آغاز پیش فروش محصولات سایپا از یکشنبه 5 مرداد

طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص تعیین نرخ تماس برای مکالمه صوتی پیام رسان های داخلی، کاهش قیمت طلا و سکه و پیش فروش محصولات سایپا در خبرگزاری میزان منتشر شد.

خبرگزاری میزان - طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص تعیین نرخ تماس برای مکالمه صوتی پیام رسان های داخلی، کاهش قیمت طلا و سکه و پیش فروش محصولات سایپا در خبرگزاری میزان منتشر شد.

تعیین نرخ برای تماس صوتی در پیام رسان‌های داخلی اشتباه است

کارشناس حوزه فناوری تعیین نرخ برای تماس های صوتی در پیام رسان های داخلی را باعث کاهش استقبال مردم در استفاده از این خدمات عنوان کرد.

آغاز پیش فروش محصولات سایپا از یکشنبه 5 مرداد

قایم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش از آغاز پیش فروش چهار محصول این گروه خودروسازی با سود مشارکت در سرمایه گذاری در روز یکشنبه 5 مرداد خبر داد.

بازار سکه و طلا در هفته‌ای که گذشت / نزول سکه و طلا با افت قیمت ارز

نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با بیان اینکه طی هفته گذشته قیمت سکه و طلا روند کاهشی داشته است، گفت: حباب سکه از یک میلیون تومان به 750 هزار تومان کاهش یافت.

وزیر راه و شهرسازی: ابهامی در پرواز هواپیمای ماهان وجود نداشته است

وزیر راه و شهرسازی گفت: هواپیمای ماهان مجوز پرواز داشته و هواپیمای تجاری و مسیر آن کاملا مشخص است، هیچ چیز مبهمی در این پرواز وجود نداشته است.

اعتراض ایران به ایکائو در پی تعرض جنگده‌های آمریکایی

سازمان هواپیمایی کشوری ایران، مراتب اعتراض جدی خود را رسما به شورای سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) ارائه و خواستار رسیدگی فوری به موضوع است.

کمبود نهاده های دامی در بازار

دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور گفت: بازار با کمبود نهاده‌های دامی مواجه است و وزارت جهاد با ایجاد تأخیر 20روزه در صدور مجوز عرضه نهاده در بازارگاه، این موضوع را تشدید می کند.