پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

تلویزیون در شرایط کرونایی باید تولیدات جدید داشته باشد / در آینده معلوم می‌شود چه کسانی کنار مردم بوده‌اند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تلویزیون در شرایط کرونایی باید تولیدات جدید داشته باشد / در آینده معلوم می‌شود چه کسانی کنار مردم بوده‌اند

منصور سهراب‌پور تهیه کننده تلویزیون با توجه به اهمیت برخی مشاغل در روزهای کرونایی، گفت: همانطور که کادر پزشکی و پرستاری در خطر هستند اینجا است که باید هنرمندان ثابت کنند در کنار مردم هستند و در این شرایط برای مردمشان تلاش می کنند.

منصور سهراب‌پور تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درخصوص ادامه فعالیت ها و پروژه های سینمایی و تلویزیونی در روزهای کرونایی گفت: تلویزیون نه به شکل گسترده اما در شرایط کنونی نیاز دارد تیم هایی درگیر کار باشند تا شرایط سرگرمی را برای خانواده ها در منزل به وجود بیاورند چون متاسفانه در حال حاضر فقدان برنامه ها و سریال های خوب که بتوانند مردم را سرگرم کند داریم.

وی افزود: همانطور که کادر پزشکی و پرستاری در خطر هستند اینجا است که باید هنرمندان ثابت کنند در کنار مردم هستند و در این شرایط برای مردمشان تلاش می کنند. تهیه کننده سریال ساخت ایران در واکنش به بیانیه اخیر خانه سینما مبنی بر تعطیلی پروژه های تصویری گفت: ممکن است در چنین شرایطی کسانی هم باشند که بخواهند از موقعیت سوءاستفاده کنند و برای کار کردن در این اوضاع دستمزدهای بالاتری هم از تلویزیون بخواهند و شرط و شروط خاصی بگذارند. متاسفانه برخی در ایام خطر و مشکلات به جای اینکه همراه مردم باشند و با مردم درباره درمان و معیشتشان همدل باشند، بعضا سوءاستفاده هایی هم شکل می گیرد که پسندیده نیست. تهیه کننده با سابقه سینما و تلویزیون با توجه به اهمیت برخی مشاغل در روزهای سختی مثل کرونا، گفت: من فکر می کنم باید یک اتفاق و تعاملی ویژه صورت بگیرد. مثلا فیلم های سینمایی زیادی که در آرشیو وزارت ارشاد هستند را می شود وزارت ارشاد و صداوسیما با هم تعامل داشته باشند و آنها را از تلویزیون برای مردم پخش کنند، حتی بعضی از سریال های شبکه نمایش خانگی هم که چارچوب های پخش را رعایت کرده اند قابلیت این را دارند که در این ایام از تلویزیون پخش شوند، در کنار اینها باید تولیدات جدید هم باشد تا وقتی مردم در خانه هستند دچار یاس و افسردگی نشوند. این نیاز وجود دارد که تولیدات ادامه پیدا کنند و البته پروتکل های بهداشتی را به شکل ویژه در هنگام کار باید رعایت کنند. وی در ادامه عنوان کرد: در این ایام که این بیماری منحوس زندگی همه را تهدید می کند همه صنوف و مشاغل باید همدل و در کنار مردم باشیم، فردای پس از کرونا مردم می فهمند و معلوم می شود که چه کسانی در کنارشان بوده اند و چه کسانی فقط حرف زده و شعار داده اند اما در عمل کاری نکرده اند. منصور سهراب‌پور در پایان گفت: من به عنوان شاید اولین کسی که در فضای هنر کار می کند این آمادگی را دارم که اگر نیاز به کسی برای آزمایش واکسن کرونا باشد با گروه درمانی کشورم همکاری کنم، این قدر که ما شرمنده کادر درمان شده ایم، این کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم شاید این گونه من هم بتوانم یک قدمی در این راه بردارم. انتهای پیام /
تلویزیون در شرایط کرونایی باید تولیدات جدید داشته باشد / در آینده معلوم می‌شود چه کسانی کنار مردم بوده‌اند 2