شنبه 29 اردیبهشت 1403

تمهیدات ترافیکی تا پایان مراسم «چهارشنبه سوری» ادامه دارد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تمهیدات ترافیکی تا پایان مراسم «چهارشنبه سوری» ادامه دارد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال بهرامی که در مرکز کنترل ترافیک تهران حضور دارد، گفت: از ساعت 16 امروز همکاران ما با دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک مشغول رصد تمامی اتفاقات سطح شهر هستند. وی افزود: علاوه بر مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران، 5 مرکز کنترل ترافیک به صورت محلی رصد می‌شود و به محض وقوع حادثه یا ترافیک یا گره ترافیکی خاص، موضوع به سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط از جمله...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال بهرامی که در مرکز کنترل ترافیک تهران حضور دارد، گفت: از ساعت 16 امروز همکاران ما با دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک مشغول رصد تمامی اتفاقات سطح شهر هستند.

وی افزود: علاوه بر مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران، 5 مرکز کنترل ترافیک به صورت محلی رصد می‌شود و به محض وقوع حادثه یا ترافیک یا گره ترافیکی خاص، موضوع به سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط از جمله آتش‌نشانی، اورژانس و پلیس راهور اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان این که تدابیر ترافیکی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تا پایان مراسم چهارشنبه سوری در سطح پایتخت اعمال خواهد شد، گفت: تمام تلاش همکاران، در مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک ایجاد شرایط مطلوب برای تردد شهروندان در سطح شهر است.