سه‌شنبه 3 مهر 1403

تهران

تهران

خبرگزاری تسنیم

طی 5 ماه امسال ترانزیت بار به 7.8 میلیون تن رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 73 درصدی افزایش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه ارز واردات خودرو از سوی بانک مرکزی تامین شده است، گفت: بخشنامه واردات خودروهای کارکرده باید اصلاح شود، زیرا با آن بخشنامه ممکن است پول مردم از بین برود، بنابراین به دنبال یک بخشنامه درست هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد اتابک گفت: وضعیت کنونی صنعت و معدن و تجارت کشور طلب می کنند همه ذینفعان برای حل آنها وارد صحنه شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از 773 هزار تن کالای ترانزیت شده در سال جاری، 637 هزار تن به کالاهای غیرنفتی و 136 هزار تن به کالاهای نفتی اختصاص داشته است.

وب‌گاه فرارو

بازیکن مراکشی پرسپولیس، در جریان دیدار مقابل الاهلی عربستان مصدوم شد و قرار است پس از بازگشت به تهران تحت معاینه دقیق پزشکی قرار گیرد.

وب‌گاه گسترش

دستمالچیان اعلام کرد: تمامی مشاوران املاک غیرمجاز که مجوز فعالیت ندارند، به مدت 15 روز فرصت دارند تا از طریق درگاه ملی مجوزها، اقدام به دریافت مجوز نمایند.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس هیئت فوتبال تهران با نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) امروز سه‌شنبه 27 شهریور 1403 در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران با حضور حمید نوری به صورت علنی برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده تهران در مجلس گفت: تلویزیون باکو چندین بار روی آنتن اهانت های متعددی به مسئولان جمهوری اسلامی کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صمت می‌گوید در حال برنامه‌ریزی برای افزایش تولید خودرو هستیم و با خودروسازان گفت‌وگوهایی داشته‌ایم.

خبرگزاری مهر

عملکرد حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در 5 ماهه ابتدایی امسال حاکی از آن است که میزان ترانزیت بار در این مدت به 7.8 میلیون تن رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 73 درصدی داشته است.

وب‌گاه گسترش

تیم تولید سریال «سلمان فارسی» پس از تصویربرداری صحنه‌های مربوط به ایران باستان در شاهرود، به تهران بازگشتند. ضبط ادامه این سریال پس از چند روز در شهرک سینمایی غزالی آغاز خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد تایید و تکذیب‌های روزهای گذشته لالاخره سید محمد مقیمی از ریاست دانشگاه تهران برداشته شد و با حکم وزیر علوم سرپرست این دانشگاه منصوب شد.

وب‌گاه فرارو

در هفته جاری و بعد از معاینه پزشک مشخص خواهد شد که چشم قهرمان جوانان جهان احتیاج به جراحی دیگری خواهد داشت یا نه.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری مراسم گشایش نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان از طراحی جدید عروسک «دارا و سارا» در این جشنواره خبر داد.