سه‌شنبه 3 مهر 1403

تهران

تهران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «سرپرست دانشگاه تربیت مدرس» را منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حمید رسایی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 27 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: صدا و سیمای باکو تاکنون چندین بار و در آنتن زنده اهانت‌های گوناگونی به مسئولان جمهوری اسلامی داشته و اخیراً هم حرف بی ارزش و مفتی درباره خاک جمهوری اسلامی ایران زدند. وی گفت: مجری برنامه «به افق فلسطین» در شبکه افق چند جمله کوتاه در پاسخ به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین سیمایی صراف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر «یوسف حجت» را به عنوان «سرپرست دانشگاه تربیت مدرس» منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تهران در مجلس از منع اجرای یک مجری صدا و سیما به دلیل پاسخ به هتاکی مجری شبکه باکو انتقاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست دانشگاه تهران منصوب شد.

وب‌گاه الف

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رئیس جمهور اعلام کرد ما با آمریکا برادر هستیم در حالی که آمریکایی ها ثابت کردند که نمی خواهند با ما برادر باشند و می خواهند با ما دشمنی کنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی سید حسین حسینی را به عنوان سرپرست دانشگاه تهران منصوب کرد.

وب‌گاه فرارو

پلیس فتا پایتخت هشدار داد: مجرمان اینترنتی با ثبت آگهی‌های غیرواقعی استخدام در سایت‌های آگهی آنلاین از متقاضیان کلاهبرداری می‌کنند.

خبرگزاری مهر

معاون شهردار تهران با همراهی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و شهردار منطقه 5 تهران از پروژه احداث تقاطع بزرگراه شهید آبشناسان بازدید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسایی: همچنان در موضوع شهادت شهید رئیسی اتهاماتی نسبت به آذربایجان وجود دارد نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه صداوسیما یک مجری را به‌خاطر یک حرف درستی که از روی غیرت دینی و غیرت ملی گفته است، برمی‌دارید و منع می‌کنید این چه سیگنال و چه پیامی به کسانی که در آذربایجان هستند دارد؟ حجت الاسلام حمید رسایی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به صداوسیما گفت: صدا و سیمای باکو...

خبرگزاری تسنیم

طبق تقویم آموزشی دانشگاهها کلاس های درس برخی از دانشگاههای تهران از روزهای گذشته تشکیل شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

دو عضو شورای شهر تهران با انتقاد از کمیسیون بودجه شورا برای حرکت خارج از عرف رد چهار بند تحقیق و تفحص از شهرداری تهران، گفتند: جوابیه پنج صفحه‌ای از سوی کمیسیون برنامه و بودجه به تمام درخواست کنندگان تحقیق و تفحص ارسال شده است که این فضا فضای خوبی نیست و دوستانی که این متن را تهیه کردند، می‌توانستند در جلسه برگزار شده پاسخ دهند تا به نامه نگاری منجر نشود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «سیدحسین حسینی» را به عنوان «سرپرست دانشگاه تهران» منصوب کرد.

وب‌گاه فرارو

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی «سید حسین حسینی» را به عنوان «سرپرست دانشگاه تهران» منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اورژانس استان یزد اسامی مصدومان حادثه اتوبوس ساغند را منتشر کرد.