سه‌شنبه 3 مهر 1403

تهران

تهران

وب‌گاه مشرق نیوز

با این افتضاح میزبانی و آبروریزی بزرگ در امر میزبانی استقلالی‌ها از الغرافه قطر میزبانی از النصر عربستان محال به نظر می‌رسد

وب‌گاه فرارو

«من شهرداری نیستم که اینجا برایم شعر بخوانید و مرا تهدید کنید؛ من عضو شورا و نماینده مردم هستم و کسی از نمایندگان حق ندارد من را تهدید کند که استعفا بده! من به وظیفه قانونی خودم عمل می‌کنم.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «حجت یوسف» را به عنوان «سرپرست دانشگاه تربیت مدرس» منصوب کرد. در حکم حسین سیمایی، وزیر علوم، خطاب به یوسف حجت، سرپرست دانشگاه تربیت مدرس آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه تربیت مدرس» منصوب می‌شوید. از جناب‌عالی انتظار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درحال حاضر در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل پل زنگوله تا هریجان و در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال در محدوده انتهایی، ترافیک نیمه‌سنگین است. وی افزود: در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده سه راهی چلاو...

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از پروژه پارکینگ طبقاتی جوادیه و احداث پارکینگ در منطقه 16 شهرداری تهران بازدید کرد.

وب‌گاه الف

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه این کمیسیون با رئیس بانک مرکزی گفت در این جلسه بانک مرکزی متعهد شد تا همه کسانی که واجد شرایط اخذ وام ازدواج و فرزندآوری هستند، تا پایان سال از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر صمت بخشنامه فعلی واردات خودروهای کارکرده را نیازمند اصلاحات دانست.

وب‌گاه گسترش

تأثیر وام 960 میلیون تومانی خرید مسکن به دلیل افزایش قیمت‌ها همچنان در حال کاهش است. در حال حاضر با این وام می‌توان 8.3 متر مربع مسکن در شهر تهران تهیه نمود.

وب‌گاه الف

رییس سازمان صداوسیما در حکمی حسن عابدینی را به سمت معاون سیاسی سازمان صداوسیما منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماه‌گرفتگی جزئی در بامداد چهارشنبه، 28 شهریور 1403، به وقوع می‌پیوندد.

وب‌گاه فرارو

پس از بررسی‌های لازم، نمایندگان مجلس تصمیم به تعطیلی روز شنبه گرفتند، این تصمیم با واکنش‌های مختلفی مواجه شد و مخالفان آن، از جمله برخی از اعضای شورای نگهبان، فشارهایی را بر مجلس وارد کردند. یکی از دلایل اصلی مخالفت‌ها، نگرانی‌های شرعی مربوط به تعطیلی روز شنبه بود، درحالی‌که اکثر کشورهای مسلمان، اعم از شیعه و سنی، این روز را تعطیل کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

استقلال شب گذشته مقابل الغرافه پیروز شد و پرسپولیس مقابل الاهلی تن به شکست داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست شهریورماه مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی با حضور دکتر علیرضا رهایی رییس دانشگاه وهمچنین دکتر مصطفی مصلح زاده دکتری علوم و روابط بین الملل، استاد دانشگاه و سفیر سابق ایران در کشور اردن با محور بررسی مسائل سیاسی در منطقه و اساتیدی از دانشگاه‌های تهران و مراکز استان‌ها بصورت حضوری و مجازی برگزار شد و در پایان نشست نیز اعضای شرکت کننده سئوالات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از رونمایی اتوبوس تندروی دارای «دوربین مسافرشمار» خبر داد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رئیس جمهور اعلام کرد ما با آمریکا برادر هستیم در حالی که آمریکایی ها ثابت کردند که نمی خواهند با ما برادر باشند و می خواهند با ما دشمنی کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با هرگونه فعالیت اقتصادی در خیابان سی تیر مخالفم.