پنج‌شنبه 12 مهر 1403

تهیه 20 هزار ماسک برای برگزاری امتحانات پایه نهم در آبادان و خرمشهر

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تهیه 20 هزار ماسک برای برگزاری امتحانات پایه نهم در آبادان و خرمشهر

آبادان - ایرنا - مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند به تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز دانش آموزان پایه دوازدهم برای برگزاری امتحانات حضوری اشاره کرد و گفت: 20 هزار ماسک برای برگزاری امتحانات پایه نهم در آبادان و خرمشهر خریداری و تحویل آموزش و پرورش شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند علی الیاسی روز چهارشنبه اظهارداشت: برای خرید وسایل مورد نیاز برگزاری امتحانات با پروتکل‌های بهداشتی در آبادان و خرمشهر6 میلیارد و 600 میلیون ریال وسایل حفاظت شخصی و بهداشتی نظیر ماسک، دستکش، الکل و مواد شوینده خریداری شده است.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد اروند از همان ابتدای شیوع پاندمی کرونا اقدامات لازم برای خریداری وسایل بهداشتی و ضدعفونی برای دانش آموزان را در دستور کار خود قرار داد.

الیاسی گفت: یک‌هزار و 306 دانش آموز پایه دوازدهم و 200 نفر عوامل اجرایی در خرمشهر و 2 هزار و 200 دانش آموز و 230 هیأت اجرایی در آبادان برگزاری امتحانات را برعهده دارند.

منطقه آزاد اروند با مساحت 37 هزار و 400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل آبادان، خرمشهر و مینوشهر (جزیره مینو) است که در محل تلاقی 2 رودخانه اروند و کارون واقع است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*