دوشنبه 2 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه گفت که از کشته شدن و زخمی شدن صدها فلسطینی در جریان انتقال کمک‌ها در اوایل امروز «وحشت» کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تنها حدود 2 هفته از مرگ الکسی ناوالنی منتقد پوتین می گذرد اما جالب است بدانید که 10 سال پیش در همین روزها، یکی از مخالفان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ترور شد؛ اتفاقی که شباهت زیادی با این روزها و مرگ الکسی ناوالنی دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فینال برترین‌های رنکینگ تپانچه سال 1402 امروز (پنجشنبه)، 10 اسفند ماه در سالن فینال مجموعه تیراندازی برگزار شد. امتیاز این مسابقات در رنکینگ کشوری تیراندازان تاثیر دارد و همچنین امتیازات آن در انتخاب نفرات تیم ملی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان برزیل که فروردین ماه برگزار می‌شود، محاسبه خواهد شد. رده بندی نفرات اول و هشتم در پایان این مسابقات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع صهیونیستی گزارش دادند که دو صهیونیست در جریان عملیات ضدصهیونیستی در شهرک «عیلی» به هلاکت رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا با ابراز تاسف نسبت به حمله رژیم صهیونیستیت به کاروان کمک رسانی فلسطینیان گفت که این یک حادثه جدی است و در حال بررسی گزارش ها هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌ها خبر دادند که در پی عملیات مقاوتی در جنوب نابلس 2 اسرائیلی به هلاکت رسیدند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به حمله اسرائیل به آوارگان فلسطینی در اطراف کاروان کمک‌رسانی گفت: این یک حادثه جدی است و ما در حال بررسی گزارش ها هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا در واکنش به حمله اسرائیل به آوارگان فلسطین در اطراف کاروان کمک رسانی با ابراز تاسف گفت که این یک حادثه جدی است و در حال بررسی گزارش ها هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وقوع تیراندازی در ایالت فلوریدای آمریکا به کشته و زخمی شدن دست کم چهار نفر منجر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت بهداشت غزه از افزایش شهدای کشتار خیابان الرشید به 104 نفر خبر داد و اعلام کرد احتمال افزایش دوباره شهدا وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت غزه از افزایش شهدای کشتار خیابان الرشید به 104 نفر خبر داد و اعلام کرد احتمال افزایش دوباره شهدا وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

فینال برترین های رنکینگ تفنگ بانوان سال 1402 با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم

فینال برترین‌های رنکینگ تپانچه بانوان سال 1402 با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان پزشکی قانونی آمار نزاع در سال 1401 را منتشر کرد. معمولا استان‌هایی که بیشترین جمعیت را دارند، بیشترین آمار دعوا و درگیری را هم دارند. برای درک بهتر در اینجا میزان نزاع را نسبت به جمعیت استان می‌بینیم. مردم کدام استان‌ها بیشتر دعوا می‌کنند؟ سازمان پزشکی قانونی آمار نزاع در سال 1401 را منتشر کرد. معمولا استان‌هایی که بیشترین جمعیت را دارند، بیشترین آمار دعوا و درگیری را هم دارند....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روایتی متفاوت از فرماندهی گردان حبیب بن مظاهر در عملیات خیبر را بخوانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

روایتی متفاوت از فرماندهی گردان حبیب بن مظاهر در عملیات خیبر را بخوانید.