دوشنبه 2 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه ورزش سه

تیم ریکرو ایران در مسابقات ارتش‌های جهان مدال نقره را بدست آورد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسابقات تیراندازی ارتش‌های جهان درحالی به میزبانی بنگلادش پیگیری شد که تیم ریکرو ایران توانست به مدال نقره دست پیدا کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رویترز گزارش کرد که صدای تیراندازی شدید نزدیک مقر یک حزب مخالف در پایتخت چاد، شنیده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رویترز امروز چهارشنبه گزارش کرد صدای تیراندازی شدید در پایتخت چاد، نزدیک مقر یک حزب مخالف شنیده شد.

خبرگزاری تسنیم

تیم ریکرو ایران در مسابقات ارتش‌های جهان مدال نقره را بدست آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین با رد مباحث مطرح شده درباره تلاش روسیه برای فروپاشی دولت اوکراین، گفت: فرایندهای تغییر در درون این کشور در حال رشد هستند که خود به خود به این امر منجر می‌شود و نیازی به دخالت ما نیست.

خبرگزاری تسنیم

بانوی ملی‌پوش تیراندازی با کمان گفت: من به عنوان یک ورزشکار و به عنوان یک شهروند از همه هم‌وطنانم دعوت می‌کنم که همگی با حضور در انتخابات، اولین گام را برای رسیدن به این هدف‌مان با هم برداریم.

وب‌گاه گسترش

لردز موبایل به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی‌های استراتژیک موبایل، با گیم‌پلی شگفت‌انگیز و تنوع فراوان، توانسته است هزاران و هزاران بازیکن را به خود جلب کند. این بازی که در ژانر استراتژی قرار می‌گیرد، به بازیکنان امکان می‌دهد تا به عنوان رهبران ارتش خود، در جنگ‌ها و نبردهای استراتژیک شرکت کنند و با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از منابع بهینه، به پیروزی دست پیدا کنند.

خبرگزاری تسنیم

مصطفی افشاری، دبیرکل فدراسیون تیراندازی با کمان درخصوص مسابقات کاپ آسیایی بغداد مطالبی را بیان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ماموران اداره پلیس از سوی شاهدان عینی برای دریافت گزارش حادثه تیراندازی در پیاده‌رو ورودی هتلی در محله مرکز شهر و منطقه تفریحی تورنتو به منطقه بلو جیز وی و خیابان ولینگتون فراخوانده شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران از امسال می‌توانست از پاکستان برای عدم تکمیل خط لوله صلح خسارت بگیرد اما تهران باز هم یک مهلت 6 ماهه به اسلام‌آباد داده است تا این پروژه را تکمیل کند ایران از امسال می‌توانست از پاکستان برای عدم تکمیل خط لوله صلح خسارت بگیرد اما تهران باز هم یک مهلت 6 ماهه به اسلام‌آباد داده است تا این پروژه را تکمیل کند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری شهاب، نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان یورش به کرانه باختری یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند. وزارت بهداشت فلسطین از شهادت نزار محمود عبدالمعطی حساسنه 34 ساله بر اثر تیراندازی نظامیان اشغالگر در گذرگاه مزموریا در شهر بیت لحم در کرانه باختری خبر داد. ساعاتی قبل نیز منابع فلسطینی از بازداشت شماری دیگر از فلسطینی‌ها در کرانه...

وب‌گاه عصر ایران

گفته می‌شود که مسئول این تیراندازی یک فرد مسلح بوده و از محل حادثه گریخته است. انجمن «مبارزان علیه جنایت کیمن» برای دریافت اطلاعات منجر به بازداشت فرد یا افراد مسئول این تیراندازی بیش از 50 هزار دلار پاداش تعیین کرده است. همچنین دولت محلی این جزیره نیز برای اطلاعات منجر به حل این پرونده جنایی، 200 هزار دلار دیگر جایزه تعیین کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به‌دنبال وقوع تیراندازی در جریان یک مسابقه فوتبال در جزایر کارائیب، دست کم هفت نفر به شدت زخمی شدند.

وب‌گاه عصر ایران

روز گذشته ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ خبری مبنی تیراندازی دو مرد جوان در محله تهرانپارس را دریافت کرده و متوجه شدند که این دو نفر با سلاح گرم اقدام به برهم زدن آرامش و ایجاد رعب و وحشت و همچنین قدرت نمایی در این محله کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیر2 نفر از اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در شرق تهران کرده بودند، خبر داد. اراذل و اوباش مسلح تهرانپارس دستگیر شدند به گزارش عرشه آنلاین، سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیر2 نفر از اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.