دوشنبه 2 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های القسام از به هلاکت رساندن سه نظامی صهیونیست در غزه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های القسام از به هلاکت رساندن سه نظامی صهیونیست در غزه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

نتایج کمانداران ایران در مرحله مقدماتی مسابقات کاپ آسیا در بغداد مشخص شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آرمین پاکزاد در مسابقات مرحله اول تیراندازی کاپ آسیا در بغداد، با کسب امتیاز 707، موفق به شکست رکورد جوانان ایران در رشته کامپوند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه فنلاندی مدعی شد باتوجه به حمله روسیه به اوکراین و افزایش تمایل و تقاضای مردم فنلاند، دولت هلسینکی قصد دارد تا تعداد باشگاه‌های تیراندازی را در این کشور افزایش دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

8 سالش که بود پوست دست هایش قرمزشد، متورم شد، 9 سالش که شد فهمید جذام دارد! 10 ساله بود که آمد مشهد، حالا 60 سال است که اینجاست؛ کنج یک اتاق کوچک... اینجا شهرک جذامی هاست؛ تنهایی نام دیگر ساکنان اینجاست. 8 سالش که بود پوست دست هایش قرمزشد، متورم شد، 9 سالش که شد فهمید جذام دارد! 10 ساله بود که آمد مشهد، حالا 60 سال است که اینجاست؛ کنج یک اتاق کوچک... اینجا شهرک جذامی هاست؛ تنهایی نام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن ایرانی - آمریکایی که همراه همسرش برای تفریح راهی شهری توریستی در مکزیک شده بودند، بر اثر اصابت گلوله شلیک شده از سلاح قاچاقچیان به قتل رسید. زن ایرانی - آمریکایی که همراه همسرش برای تفریح راهی شهری توریستی در مکزیک شده بودند، بر اثر اصابت گلوله شلیک شده از سلاح قاچاقچیان به قتل رسید. به گزارش عرشه آنلاین، دیلی میل نوشت، این زن 44ساله نیکو نام داشت و همسر یکی از ماموران ویژه پلیس...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یسرائیل کاتس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بعد از اینکه برزیل سفیرش را از تل‌آویو فراخواند، شامگاه سه شنبه گفت: ای رئیس جمهور برزیل میلیون‌ها یهودی در جهان منتظر عذرخواهی تو هستند. چگونه جرأت می‌کنی اسرائیل را با هیتلر مقایسه کنی؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه اسرائیل از رئیس جمهور برزیل خواست به دلیل اظهاراتش که در آن اقدامات این رژیم در غزه را به اقدامات هیتلر علیه یهودیان تشبیه کرده بود، عذرخواهی کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پدر داماد که با رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی باعث مرگ دو کودک شده بود با نقض حکم بار دیگر در شعبه 10 دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پنجم تیر سال 1400 گزارش شلیک‌های مرگبار در یک عروسی به پلیس اعلام شد. پس از آن مأموران به محل عروسی که باغی در منطقه ملارد بود رفتند و با بررسی‌های اولیه مشخص شد که پدر داماد برای اجرای رسم تیراندازی در مراسم عروسی پسرش چندین گلوله شلیک کرده است اما گلوله به دختر 12 ساله‌ای به نام مریم و پسر 9 ساله‌ای به نام مهیار اصابت کرده و هردو جان باختند. پدر مریم و مادر مهیار هم که مجروح شده بودند...

وب‌گاه مشرق نیوز

پدر داماد که با رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی باعث مرگ دو کودک شده و پس از محاکمه به پرداخت دیه و حبس محکوم شده بود با نقض حکم بار دیگر در شعبه 10 دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از انجام عملیات علیه یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد. اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 2:10 عصر امروز سه‌شنبه بیستم فوریه 2024 محل حضور نظامیان دشمن...

وب‌گاه عصر ایران

براساس اعلام پلیس آلبرتای کانادا، به‌دنبال تیراندازی در شهر اِدمونتون دو نفر زخمی شده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

در پایان شانزدهمین دوره لیگ برتر تپانچه بانوان نفرات برتر در بخش بزرگسالان و جوانان معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرتیپ معتمدی: به شرفم قسم می‌خورم که من دستور تیراندازی به سوی هیچ‌کس را نداده‌ام / سرتیپ همدانیان: می‌خواهم تحقیق بشود آیا من به ناخن یک نفر هم آسیب رسانده‌ام! من خود را بی‌گناه می‌دانم. در مورد اتهاماتی که به من نسبت داده شده، تحقیقی به عمل نیامده / سرلشکر امین‌افشار: لازم می‌دانم به شما یک توصیه بکنم، قدر ارتش را بدانید. برای این ارتش خیلی زحمت کشیده شده است.