دوشنبه 2 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

بامداد روز شنبه رسانه‌ها اعلام کردند که فردی در فاریاب استان کرمان 12 نفر از اعضای خانواده‌اش را به قتل رسانده است. چند ساعت بعد از انتشار این خبر نیز رسانه‌ها نوشتند: «قاتل در عملیات دستگیری کشته شد.» بامداد روز شنبه رسانه‌ها اعلام کردند که فردی در فاریاب استان کرمان 12 نفر از اعضای خانواده‌اش را به قتل رسانده است. چند ساعت بعد از انتشار این خبر نیز رسانه‌ها نوشتند: «قاتل در عملیات...

خبرگزاری تسنیم

در پایان شانزدهمین دوره لیگ برتر تفنگ و تپانچه بانوان نفرات برتر در بخش بزرگسالان و جوانان معرفی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه به الهام علی‌اف رئیس‌جمهور آذربایجان که در 19 فوریه به آنکارا سفر کرده بود، گفت که از باکو می‌خواهد در آینده از هرگونه تنش در مرز با ارمنستان خودداری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهرک‌نشینان صهیونیست با حمایت نیروهای رژیم صهیونیستی به شمال نابلس حمله کرده و املاک شهروندان فلسطینی را به آتش کشیدند.

وب‌گاه الف

شهرباز‌ی‌های تهران برای کودکان یک روز تکرارنشدنی را رقم می‌زند و برای بزرگسالان یادآور خاطرات شیرین دوران کودکی است. با رفتن به شهربازی مناسب که امکانات زیادی هم دارند، می‌توانید تجربه متفاوتی از تفریح در شهربازی تهران داشته باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل با سریالی از تمرد در رسته های مختلف خود مواجه است و این وضعیت یک چالش بزرگ برای اشغالگران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان تجارت دریایی انگلیس از وقوع یک حادثه امنیتی در فاصله 90 مایل دریایی غرب جازان عربستان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

اردوی انتخابی تیم ملی تفنگ نوجوانان و جوانان آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

تیمی منتخب از کمانداران آذربایجان شرقی به همراه دو نفر از اعضای تیم ملی راهی مسابقات مرحله اول کاپ آسیا در بغداد شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عامل تیراندازی به مردم عادی در فیروزآباد دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری فردی خبر داد که به سمت افراد عادی در یکی از روستا‌های اطراف این شهرستان تیراندازی کرده بود. سرهنگ مهدی جوکار بیان کرد: در پی اعلام تیراندازی به سمت افراد عادی در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان فیروزآباد و متواری شدن متهم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری اطلاع دادند که درگیری مبارزان فلسطینی با اسرائیل در کرانه باختری ادامه دارد و آمار بازداشت شهروندان فلسطینی در این منطقه افزایش یافته است.

وب‌گاه عصر ایران

معاونت پلیس ایندیاناپولیس اعلام کرد که در این تیراندازی که در رستوران زنجیره‌ای «وافل هاوس» رخ داد، یک زن پس از جراحت شدید در بیمارستان جان باخت. همچنین سه مرد و یک زن دیگر نیز با جراحت به بیمارستان منتقل شدند و شرایط‌شان پایدار اعلام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داعش با انتشار ویدئویی تحت عنوان «با همه مشرکان بجنگید» طالبان افغانستان را تهدید به حمله تروریستی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در پی وقوع تیراندازی خارج از یک آسایشگاه سالمندان در شهرستان «ویس کانتی» در ایالت تگراس، یک نفر کشته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات جدیدی از قتل عام خانوادگی 12 نفر در کرمان منتشر شد جزئیات جدیدی از قتل عام خانوادگی 12 نفر در کرمان منتشر شد به گزارش عرشه آنلاین، کشتاری تمام‌عیار در فاریاب استان‌کرمان. بامداد روز شنبه مردجوانی با اسلحه کلاشنیکف 12 زن و مرد و کودک را به خاک و خون کشید و درحالی‌که همچنان برخی دیگر از اقوام خود را تهدید به قتل می‌کرد، از محل جنایت متواری شد. ساعاتی پس از جنایت، پلیس او را ردیابی...