دوشنبه 2 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی استان کرمان از عملیات ضربتی پلیس و کشته شدن عامل قتل خانوادگی شهرستان فاریاب خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی استان کرمان از عملیات ضربتی پلیس و کشته شدن عامل قتل خانوادگی شهرستان فاریاب خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سفیر ایران در ارمنستان بر احترام به تمامیت ارضی تمام کشورهای منطقه و غیرقابل تغییر بودن آنها تاکید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

عضو تیم ملی ریکرو بانوان ایران گفت: کارمان در مسابقات کاپ جهانی ترکیه سخت است ولی چاره‌ای جز کسب سهمیه نداریم.

وب‌گاه گسترش

مدت‌هاست که تولید چون حرکت خلاف جریان آب دشوار است. مثال این مدعا نیز بسیاری از کارخانه‌ها و کارگاه‌هایی هستند که زور آنها چرخ تولید نرسیده و تسلیم این اقتصاد نابسامان شده‌اند. باتوجه به وضعیت فعلی اقتصاد، تداوم یک کسب‌وکار تنها به مهارت بستگی ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اواخر بهمن ماه سال 1357 مردم انقلابی و ارتش برای کمک به مردم تبریز وارد صحنه شدند و بعد از 3 روز درگیری شهر به آرامش رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تازه‌ترین اطلاعات درباره تیراندازی مرگبار دیروز (پنجشنبه) کانزاس حاکی از آن است که دست کم نیمی از زخمی‌ها کودک هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس از مصدومیت یک نفر به دلیل سقوط سنگ در جاده خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

گفته می‌شود که تیراندازی در پی درگیری چند جوان صورت گرفته است و به ادعای پلیس، نشانه‌ای از حمله تروریستی یا افراط‌گرایی داخلی دیده نشده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

در صد و سی و سومین روز جنگ غزه پس از اینکه اشغالگران مجتمع دولتی ناصر را به پادگان نظامی تبدیل کردند، دفتر رسانه‌ای غزه اعلام کرد که ارتش اشغالگر افرد حاضر در بیمارستان را به مرگ و تیراندازی مستقیم تهدید کرده، آنها را از آب، غذا و شیرخشک منع کرده‌است. در عین حال وزارت بهداشت غزه گفت: ما اشغالگران را مسؤول جان بیماران و کارکنان می‌دانیم، زیرا این مجتمع پزشکی در حال حاضر تحت کنترل کامل...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته افراد مطلع، اسرائیل پیشنهاد کرده که یک سری اردوگاه برای آوارگان فلسطینی در سراسر خط ساحلی غزه در مدیترانه ایجاد شود که می‌توان در آن بیش از 350 هزار چادر برپا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در صد و سی و سومین روز جنگ غزه پس از اینکه اسرائیل مجتمع دولتی ناصر را به پادگان نظامی تبدیل کردند، دفتر رسانه‌ای غزه اعلام کرد که ارتش این رژیم افرد حاضر در بیمارستان را به مرگ و تیراندازی مستقیم تهدید کرده، آنها را از آب، غذا و شیرخشک منع کرده‌است. در عین حال وزارت بهداشت غزه گفت که ما اسرائیل را مسئول جان بیماران و کارکنان می‌دانیم، زیرا این مجتمع پزشکی در حال حاضر تحت کنترل کامل...

وب‌گاه عصر ایران

تیراندازی روز گذشته در غرب ایستگاه یونیون در مرکز کانزاس سیتی روی داد، نزدیک جایی که هزاران هوادار تیم فوتبال آمریکایی «چیفس» برای رژه و جشن پیروزی تیم خود جمع شده بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس شهر کانزاس آمریکا می‌گوید که تیراندازی خونین روز گذشته (پنجشنبه) در پایان جشن قهرمانی تیم فوتبال آمریکایی این شهر، از دعوا و مجادله میان چند نفر که اغلب جوان و نوجوان بوده‌اند آغاز و سپس به اسلحه‌کشی و تیراندازی انجامیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تیراندازی مأموران پلیس در محور تهران - دماوند محدوده رودهن باعث به هلاکت رسیدن قاچاقچی شد.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات به طور فزاینده‌ای بر روی راه‌هایی برای تقویت مهارت‌های شنوایی و شنوایی مغز ما متمرکز هستند و از آن تحت عنوان "آموزش شنوایی" یاد می‌شود. بازی‌های رایانه‌ای و سایت‌های آموزشی آنلاین به علاوه اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که می‌توانیم در خانه با گوشی تلفن همراه هوشمند و هدفون از طریق آن تمرین کنیم. برای شنیدن گفتار باید آن را در برابر صدای پس زمینه پر سر و صدا تشخیص دهیم. گوش دادن به...