دوشنبه 2 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم میکس کامپوند ایران به فینال مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیایی بغداد راه یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوان در اقدامی هولناک پدرزن و باجناقش را به قتل رساند. مرد جوان در اقدامی هولناک پدرزن و باجناقش را به قتل رساند. به گزارش عرشه آنلاین، داماد عصبانی که اقدام به قتل پدرزن خود کرده بود دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم

تیم میکس کامپوند ایران به فینال مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیایی بغداد راه یافت.

خبرگزاری تسنیم

فینال برترین‌های رنکینگ تفنگ سال 1402 با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم‌های کامپوند مردان و زنان ایران به فینال مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیایی بغداد راه یافتند.

خبرگزاری تسنیم

فینال برترین‌های رنکینگ تپانچه سال 1402 با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی اسرائیل گفت: به اسرائیلی‌ها برای محافظت از خود سلاح می‌دهیم و باید محدودیت‌هایی برای رفت و آمد فلسطینی‌ها اعمال شود.

وب‌گاه عصر ایران

مردی 47 ساله با یک قبضه اسلحه کلت کمری وارد یک آرایشگاه زنانه شده و به سمت زنی 50 ساله که همسر سابقش بوده و در آنجا کار می‌کرده تیراندازی و سپس به سمت سر خودش شلیک کرده است.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های کامپوند مردان و زنان ایران به فینال مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیایی بغداد راه یافتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه‌های اسرائیلی از کشته شدن 2 نفر و زخمی شدن 4 نفر در نزدیکی قدس خبر دادند. ایرنا: رسانه‌های اسرائیلی از به هلاکت رسیدن 2 صهیونیست و زخمی شدن 4 نفر از آنها در نزدیکی قدس خبر دادند. روزنامه جروزالم پست امروز پنجشنبه گزارش داد که این تلفات ناشی از یک تیراندازی در منطقه معاله ادومیم در نزدیکی شهر قدس بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد مردی با یک قبضه اسلحه کلت کمری با ورود به یک آرایشگاه زنانه ، به سمت همسر سابق 50 ساله‌اش که در آنجا مشغول کار بوده است تیراندازی و سپس به سمت سر خودش، شلیک می‌کند. در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد مردی با یک قبضه اسلحه کلت کمری با ورود به یک آرایشگاه زنانه ، به سمت همسر سابق 50 ساله‌اش که در آنجا مشغول کار بوده است تیراندازی و سپس به سمت سر خودش، شلیک...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهره سرشناس یوتیوب که به پند و اندرز دادن به والدین برای «چگونگی تربیت فرزندان‌شان» شهرت داشت، در دادگاه به تحمل 60 سال زندان محکوم شد.

وب‌گاه الف

مریم کاظمی‌پور گفت: این پاداش قطعا باید در هیات اجرایی و هیات رئیسه کمیته ملی المپیک مورد ارزیابی قرار بگیرد و قطعا طی روزهای آینده توسط سخنگوی کمیته اعلام خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مردی 47 ساله که با اسلحه کلت کمری، به سمت همسر سابق خود تیراندازی کرده بود، به زندگی خود پایان داد.

وب‌گاه ورزش سه

آرمین پاکزاد در مسابقات مرحله اول کاپ آسیا در بغداد در کشور عراق امتیاز 707 را در کامپوند کسب کرد و رکورد جوانان ایران را شکست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) گفت نه اوکراین و نه حامیان غربی‌اش به پایان‌بخشیدن به درگیری با روسیه تمایلی ندارند؛ حال آنکه تنها راه برقراری صلح «بی‌طرف‌شدن اوکراین» و پذیرش «واقعیت‌های ارضی جدید» است.