دوشنبه 2 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمبود نیروی پرستاری، مهم‌ترین چالش حوزه نیروی انسانی در نظام سلامت کشور است که با آسیب‌های فراوانی همراه شده است. کمبود نیروی پرستاری، مهم‌ترین چالش حوزه نیروی انسانی در نظام سلامت کشور است که با آسیب‌های فراوانی همراه شده است. به گزارش عرشه آنلاین، در شرایط کنونی، کمبود پرستار در کلانشهرها به ویژه پایتخت، از وضعیت بغرنج‌تری برخوردار است، به طوری که نیروهای پرستاری در بیمارستان‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حازم اسماعیل هنیه پسر اسماعیل هنیه در حمله هواپیما‌های اسرائیلی به شهادت رسید. منابع خبری اعلام کردند «حازم اسماعیل هنیه» یکی از فرزندان «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده است. به گزارش عرشه آنلاین، حازم اسماعیل هنیه پسر اسماعیل هنیه در حمله هواپیما‌های اسرائیلی به شهادت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان دیدار و گفت‌وگو کرد. مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، توجه به اقتصاد دانش‌بنیان و دیجیتال، مولدسازی دارایی‌ها، اتمام طرح‌های نیمه تمام، اجرای دقیق موازین حاکمیت شرکتی و افزایش سلامت و انضباط مالی را از برنامه‌های راهبردی دوره جدید مدیریت صندوق ذخیره فرهنگیان ذکر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، رییس کمیسیون صنایع...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در برنامه سینما 42، اسامی برندگان سیمرغ مطرح شد. در برنامه سینما 42، اسامی برندگان سیمرغ مطرح شد. به گزارش عرشه آنلاین، در حالی که یک روز به مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر باقی‌مانده است، در برنامه سینما 42، اسامی برندگان سیمرغ مطرح شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان کل کشور گفت: انجام کار قضاوت نباید باعث شود که قضات از خانواده خود غافل شوند. ضمن اینکه قضات مجرد نیز هرچه زودتر بر تشکیل خانواده مبادرت بورزند دادستان کل کشور گفت: انجام کار قضاوت نباید باعث شود که قضات از خانواده خود غافل شوند. ضمن اینکه قضات مجرد نیز هرچه زودتر بر تشکیل خانواده مبادرت بورزند به گزارش عرشه آنلاین، مراسم تحلیف کارآموزان قضایی دوره‌های 120، 121 و 122 استان قم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از اعلام جرم دادستانی تهران علیه شرکت دیجی کالا حالا شعارهایی علیه این شرکت روی دیوارهای آن نوشته شده است. بعد از اعلام جرم دادستانی تهران علیه شرکت دیجی کالا حالا شعارهایی علیه این شرکت روی دیوارهای آن نوشته شده است. به گزارش عرشه آنلاین، تصاویری در فضای مجازی از شعارنویسی مقابل شرکت دیجی کالا پس از فروش ماگ جنجالی منتشر شده است./ منبع فرارو

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرارسلان مطهری و زبیر نیک نفس برای باشگاه استقلال دردسر ساز شدند. امیرارسلان مطهری و زبیر نیک نفس برای باشگاه استقلال دردسر ساز شدند. به گزارش عرشه آنلاین، امیرارسلان مطهری و زبیر نیک نفس خطاب به باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند نمی‌توانند در خدمت اهداف نقل و انتقالاتی این باشگاه باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمنه سادات ذبیح پور نام جدید شبکه منوتو را تلویزیون آزادی عنوان کرد که دوباره فعالیت خواهد کرد. آمنه سادات ذبیح پور نام جدید شبکه منوتو را تلویزیون آزادی عنوان کرد که دوباره فعالیت خواهد کرد. به گزارش عرشه آنلاین، خبرنگار معروف صداوسیما در حساب خود در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شده که شبکه «من و تو» با نامی جدید باز خواهد گشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت خودرو در بازار با کاهش قیمت مواجه شده است. قیمت خودرو در بازار با کاهش قیمت مواجه شده است. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو، گفت: با آغاز کاهش قیمت ارز، روند کاهش قیمت خودرو در بازار آغاز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت صمت در خصوص پیش بینی منوچهر منطقی از قیمت خودرو در سال آینده اطلاعیه ای منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، در پی اظهارات اخیر منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، درخصوص قیمت خودرو، دفتر رسانه وزارت صمت جوابیه ای منتشر کرد. پیرو گفتگوی منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت با برنامه «سلام تهران» شبکه پنجم سیما و پرسش پایانی مجری برنامه مبنی بر افزایش قیمت خودرو...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت بازی پرسپولیس و استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر تغییر کرد. ساعت بازی پرسپولیس و استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر تغییر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان لیگ فوتبال ایران از تغییر زمان دو دیدار از هفته شانزدهم لیگ برتر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرهاد کاظمی از اظهارات علیرضا بیرانوند مبنی بر نسل طلایی تیم ملی انتقاد کرد. فرهاد کاظمی از اظهارات علیرضا بیرانوند مبنی بر نسل طلایی تیم ملی انتقاد کرد. به گزارش عرشه آنلاین، فرهاد کاظمی در ویژه برنامه جام ملت‌ها در شبکه ورزش ضمن انتقاد از برخی ایرادات کادر فنی، به برخی بازیکنان هم ایراد گرفت و گفت: بیرانوند از نسل طلایی حرف میزند، ولی از اکرم عفیف گل مفت می‌خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسمومیت در یک تالار عروسی به دلیل نشست گاز 40 نفر را راهی بیمارستان کرد. مسمومیت در یک تالار عروسی به دلیل نشست گاز 40 نفر را راهی بیمارستان کرد. به گزارش عرشه آنلاین، نشت گاز مونوکسید کربن در تالار عروسی در میاندوآب، مسمومیت 40 نفر را به دنبال داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عملیات زمینی در رفح ظرف 2 هفته آینده به دستور نتانیاهو آغاز خواهد شد. عملیات زمینی در رفح ظرف 2 هفته آینده به دستور نتانیاهو آغاز خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات زمینی در رفح ظرف 2 هفته آینده آغاز خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نشت گاز مونوکسید کربن در تالار عروسی در میاندوآب، مسمومیت 40 نفر را به دنبال داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی منابع می‌گویند که در شب وقوع حادثه حریق بیمارستان گاندی، عده‌ای از عوامل این بیمارستان با دستور مستقیم یکی از مسئولان بیمارستان قصد خارج‌کردن حافظه دوربین‌های مداربسته بیمارستان را داشتند. برخی منابع می‌گویند که در شب وقوع حادثه حریق بیمارستان گاندی، عده‌ای از عوامل این بیمارستان با دستور مستقیم یکی از مسئولان بیمارستان قصد خارج‌کردن حافظه دوربین‌های مداربسته بیمارستان را داشتند. به...