دوشنبه 2 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی البرز اعلام کرد که علت تیراندازی جنون آمیز سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ به سمت یکی از ماموران در حال گشت، در حال بررسی است.

وب‌گاه فرارو

مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد که فرمانده انتظامی این استان، برای علت تیراندازی جنون آمیز سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ به سمت یکی از مامورین درحال گشت دستور ویژه صادرکرده است.

وب‌گاه عصر ایران

این سرباز در ادامه با تیراندازی به سمت یکی از شهروندان، که منجر به فوت وی شد خودرو او را به سرقت برد و در تعقیب و گریز، با شلیک ماموران بدلیل واژگونی خودرو، خود نیز کشته شد.

وب‌گاه عصر ایران

اوایل بامداد امروز، سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ، به دلیل نامعلوم، به سمت یکی از پرسنل این یگان که به اتفاق هم، در حال گشت زنی بودند، در یک اقدام جنون آمیز و با اسلحه در اختیار، شلیک که منجر به فوت وی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر توتیایی انگیزه اش برای خدمت در گارد جاویدان را ترور شاه عنوان کرده و می گوید: یک سال برای این کار تمرین تیراندازی داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه 12 اسرائیل امروز جمعه خبر داد که ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن یکی از اسرای اسرائیلی در غزه اذعان کرده است. ارتش اسرائیل تأیید کرد که «یوسی شرعابی» از اسرای صهیونیست، در جریان یک حمله هوایی به ساختمان مجاور محل اسارت وی، کشته شده است. کشتن اسرای صهیونیست توسط نظامیان اسرائیلی پیش از این نیز اتفاق افتاده است. ارتش اسرائیل شامگاه پنج‌شنبه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تخریب این مسجد در ایالت اوتاراکند هند در پی دستور دادگاهی انجام شده است اما معترضان می‌گویند که رای دادگاه هنوز نهایی نبوده است. 4 کشته در اعتراض به تخریب مسجد در هند به گزارش عرشه آنلاین، تخریب این مسجد در ایالت اوتاراکند هند در پی دستور دادگاهی انجام شده است اما معترضان می‌گویند که رای دادگاه هنوز نهایی نبوده است.

وب‌گاه ورزش سه

لیگ‌های برتر تیراندازی بانوان در دو ماده تپانچه و تفنگ با قهرمانی تیم‌های دانشگاه آزاد و سپاهان خاتمه یافت.

خبرگزاری تسنیم

لیگ‌های برتر تیراندازی بانوان در دو ماده تپانچه و تفنگ با قهرمانی تیم‌های دانشگاه آزاد و سپاهان خاتمه یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ما پیام رسان های بدن را به عنوان هورمون می شناسیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش پاکستان اعلام کرد که امروز همزمان با برگزاری انتخابات عمومی در مناطق مختلف این کشور 51 مورد حمله تروریستی رخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند: از 7 اکتبر تاکنون 13 هزار نظامی صهیونیست مجروح شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس شمال غرب پاکستان اعلام کرد: در جریان حمله به کارمندان حوزه انتخابی در این ایالت، یک مامور امنیتی کشته شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدامات تروریستی اخیر در پاکستان را که در آستانه انتخابات سراسری این کشور انجام شده است، محکوم کرد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اقدامات تروریستی اخیر در پاکستان را که در آستانه انتخابات سراسری این کشور انجام شد، محکوم کرد.