دوشنبه 2 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

افزایش قابل توجه دمای هوای مازندران و تعطیلات پیش رو باعث شده مسافران و گردشگران زودتر از موعد و در اواسط فصل زمستان دل به دریا بزنند. افزایش قابل توجه دمای هوای مازندران و تعطیلات پیش رو باعث شده مسافران و گردشگران زودتر از موعد و در اواسط فصل زمستان دل به دریا بزنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فروش دوباره خودرو در بورس کالا از سه شنبه 24 بهمن آغاز خواهد شد. فروش دوباره خودرو در بورس کالا از سه شنبه 24 بهمن آغاز خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، بورس کالا شرایط خرید خودرو که قرار است سه شنبه این هفته (24 بهمن) در این بورس عرضه شود را ابلاغ کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس جدول اعلامی، واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی براساس حروف الفبا از 21 بهمن ماه آغاز شده و تا تاریخ 30 بهمن ماه به پایان خواهد رسید. براساس جدول اعلامی، واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی براساس حروف الفبا از 21 بهمن ماه آغاز شده و تا تاریخ 30 بهمن ماه به پایان خواهد رسید. به گزارش عرشه آنلاین، پرداخت حقوق بهمن‌ماه بازنشستگان تامین اجتماعی از امروز آغاز شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

ساوجبلاغ - اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی البرز اعلام کرد که علت تیراندازی جنون آمیز سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ به سمت یکی از ماموران در حال گشت، در حال بررسی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فدراسیون فوتبال ایران از فیفا برای تعلیق تیم ملی اسرائیل نامه رسمی ارسال کرد. فدراسیون فوتبال ایران از فیفا برای تعلیق تیم ملی اسرائیل نامه رسمی ارسال کرد. به گزارش عرشه آنلاین، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه‌ای به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) خواستار تعلیق رژیم صهیونیستی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شنبه 21 بهمن ماه بین التعطیل است و گمانه زنی ها در مورد روند حرکتی سکه امامی متفاوت است. امروز شنبه 21 بهمن ماه بین التعطیل است و گمانه زنی ها در مورد روند حرکتی سکه امامی متفاوت است. قیمت سکه امامی در روز چهارشنبه هفته گذشته با کاهش 100 هزار تومانی بر روی 32 میلیون و 600 هزار تومان قرار گرفت. روز پنجشنبه و جمعه هم بازار طلا و سکه به حالت نیمه تعطیل درآمد و نرخ سکه امامی طبق سایت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نحوه دهک‌بندی یارانه‌ها و تغییر زمان واریز یارانه‌ها در دستور کار مجلس قرار گرفت نحوه دهک‌بندی یارانه‌ها و تغییر زمان واریز یارانه‌ها در دستور کار مجلس قرار گرفت به گزارش عرشه آنلاین، بررسی آخرین وضعیت فروش برخط دارو و نحوه دهک‌بندی یارانه‌ها و علل تغییر در زمان واریز یارانه‌ها در دستور کار هفته جاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر ستاد مرکزی خدمات سفر از ترافیک سنگین مسافران در استان گیلان، شهر بندرعباس و همچنین جزیره قشم و از کمبود جا برای اقامت مسافران در استان بوشهر خبر داد. این استان‌ها رکورد مسافر در این تعطیلات را شکستند دبیر ستاد مرکزی خدمات سفر از ترافیک سنگین مسافران در استان گیلان، شهر بندرعباس و همچنین جزیره قشم و از کمبود جا برای اقامت مسافران در استان بوشهر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پی تیراندازی جنون‌آمیز سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ به سمت یکی از ماموران در حال گشت، فرمانده انتظامی استان، دستور ویژه رسیدگی صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان البرز، با صدور اطلاعیه‌ای در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: اوایل بامداد شنبه 21 بهمن، سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ، به دلیل نامعلوم، به سمت یکی از پرسنل این یگان که به اتفاق هم، در حال گشت‌زنی بودند، در یک اقدام جنون آمیز و با اسلحه در اختیار، شلیک کرد که منجر به فوت وی شد. در ادامه این اطلاعیه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم ویژه اسکورت عجیب و غریب اردوغان در ترکیه جنجال برانگیز شد. تیم ویژه اسکورت عجیب و غریب اردوغان در ترکیه جنجال برانگیز شد. به گزارش عرشه آنلاین، ویدئویی از اسکورت عجیب و غریب رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در رسانه‌های این کشور منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با افزوده شدن یک نامزد دیگر، تعداد نامزد‌های استان خراسان جنوبی در انتخابات مجلس خبرگان به 2 نفر رسید. به گزارش عرشه آنلاین، با افزوده شدن یک نامزد دیگر، تعداد نامزد‌های استان خراسان جنوبی در انتخابات مجلس خبرگان به 2 نفر رسید. رئیس هیأت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی گفت: با افزوده شدن یک نامزد دیگر، تعداد نامزد‌های استان برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری به 2 نفر رسید

وب‌گاه عرشه آنلاین

درست این است که به محض بازنشستگی، مبلغی که تعیین شده است به او پرداخت شود؛ ولی آموزش و پرورش نهادی نیست که خود درآمد داشته باشد و باید از درآمد عمومی کشور به او تحویل شود و پرداخت کند درست این است که به محض بازنشستگی، مبلغی که تعیین شده است به او پرداخت شود؛ ولی آموزش و پرورش نهادی نیست که خود درآمد داشته باشد و باید از درآمد عمومی کشور به او تحویل شود و پرداخت کند به گزارش عرشه آنلاین،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون پرستاری وزارت بهداشت نسبت به فعالیت افراد غیرمتخصص و غیرپرستار در حوزه خدمات «پرستاری در منزل» و سخت بودن امکان شناسایی آنها در صورت بروز تخلف، هشدار داد و تاکید کرد که مردم خدمات پرستاری در منزل را تنها از وبگاه‌های معتبر دانشگاه‌های علوم پزشکی دریافت کنند. معاون پرستاری وزارت بهداشت نسبت به فعالیت افراد غیرمتخصص و غیرپرستار در حوزه خدمات «پرستاری در منزل» و سخت بودن امکان شناسایی...

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد که فرمانده انتظامی این استان، برای علت تیراندازی جنون آمیز سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ به سمت یکی از مامورین درحال گشت دستور ویژه صادرکرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اوایل بامداد امروز، سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ، به دلیل نامعلوم، به سمت یکی از پرسنل این یگان که با هم، در حال گشت زنی بودند، در یک اقدام جنون آمیز و با اسلحه در اختیار، شلیک که منجر به فوت وی می شود مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد که فرمانده انتظامی این استان، برای علت تیراندازی جنون آمیز سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ به سمت یکی از مامورین درحال...