پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

جاده‌های این استان‌ها برفی و بارانی است

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
جاده‌های این استان‌ها برفی و بارانی است

باررش برف در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل اعلام شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش برف و باران در جاده‌های 8 استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: ترافیک در آزادراه قزوین کرج - تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محور شهریار تهران نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور افزود: بارش برف در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل اعلام شده است.

خبر مرتبط آخر هفته بارانی برای اغلب مناطق کشور / هوای تهران در تعطیلات عید فطر چطور است؟

پنجشنبه (23 فروردین) سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور فعال خواهد بود همچنین پنجشنبه بارش در سواحل دریای خزر، شمال شرق و مناطق شمالی در شمال غرب شدت خواهد داشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: همچنین در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، گیلان، گلستان، مازندران، کردستان و زنجان بارش باران مشاهده شده است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن 120 از رانندگان و مسافران خواست که به منظور اتخاذ تدابیر مناسب، انتخاب مسیری مناسب و کوتاه‌شدن زمان سفر، پیش از آغاز مسافرت با این شماره تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با خبر شوند.

خبر مرتبط این 17 استان منتظر باشند / باران و رعد و برق در راه است

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز یکشنبه 19 فروردین‌ماه در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، قزوین، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و دامنه و ارتفاعات استان‌های لرستان، همدان، مرکزی، گیلان، مازندران، گلستان، البرز و تهران بارش پراکنده باران و وقوع رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

جاده‌های این استان‌ها برفی و بارانی است 2
جاده‌های این استان‌ها برفی و بارانی است 3