سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری تسنیم

هفتمین نشست از سلسله نشست‌های «روایت حجره» در راستای آشنایی با زندگی، فعالیت‌ها، افکار و تجربیات آیت الله محمدهاشم صالحی مدرس به همت «انتشارات راه یار» در حسینیه هنر قم برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ممکن است اصلاح‌طلبان را به سمت نوعی پوست‌اندازی سوق دهد و حضورشان در بین مردم تحت عنوان چهره‌های رادیکال‌تر باشد تا بتوانند مورد اقبال مردم قرار بگیرند و شاید هم به اپوزیسیون نزدیک شوند. لذا یک پوست اندازی در حال رخ دادن است اما بدون مدیریت و نقش خاص افراد که بگوییم فلان فرد یا مجموعه تصمیم گرفتند این کار را انجام دهند. شرایط تاریخی اینها را...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز معلم در تقویم رسمی کشور نام‌گذاری شده است. آیت‌الله مطهری، ایدئولوگ و معلم انقلاب که هم در حوزه و هم در دانشگاه از سرآمدان روزگار خود بود، در حالی به‌دست گروه فرقان به شهادت رسید که بیش از هر زمانی، انقلاب و ایران پس از آن، به افکار مترقی و آرای نافذ و دقیق و مهم او نیاز داشت.

خبرگزاری دانا

نمایندگان مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مرتضی مطهری تأکید دارند که ایشان نظریه پرداز بلند مرتبه انقلاب اسلامی، عالم به زمان و یکی از ظرفیت های ممتاز قرن ما بود و کسانی که می خواهند مطیع کامل به اسلام باشد و چه افرادی غیر مسلمان میتوانند از کتب شهید مطهری بهره ببرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تقلا برای احیای گفتمان و تکاپو برای تقسیم منصفانه کرسی‌های بهارستان خلاصه توصیفی از روزهای کرونایی اردوگاه اصلاحات و اصولگرا است. اصلاح طلبان در پی برخاستن از خاکستر ناکامی انتخاباتی و اختلافات درونی هستند و اصولگرایان در پی رسیدن به طرحی برای تداوم وحدت پیشاانتخاباتی در مجلس یازدهم.

خبرگزاری دانا

با شهادت استاد شهید «مرتضی مطهری» امام در پاسخ به جوانان دانشگاهی «تحکیم وحدت»، آیت الله «سیدعلی خامنه ای» را به عنوان جایگزین شهید «مطهری» معرفی می کنند، از این رهگذر آیت الله «خامنه ای» در دیدگاه امام، نزدیکترین و همافقترین شخص به شهید مطهری تلقی میشود.

وب‌گاه عصر ایران

با اینکه مردم با تحمل شرایط، نهایت همکاری را در این شرایط داشته‌اند اما نواقصی هم وجود دارد که باید برطرف شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز کشور با بیان اینکه مجلس بعدی اگر به دنبال کارنامه درخشانی است باید بداند از اختلاف نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، گفت: مجلس یازدهم باید به کمک دولت آمده و باری از دوش کشور بردارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز کشور با بیان اینکه مجلس بعدی اگر به دنبال کارنامه درخشانی است باید بداند از اختلاف نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، گفت: مجلس یازدهم باید به کمک دولت آمده و باری از دوش کشور بردارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: دوازدهم اردیبهشت یکی از روزهای مهم تاریخ انقلاب است که در آن منافقان کوردل یکی از فرزندان انقلاب را به شهادت رساندند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دوازدهم اردیبهشت یکی از روزهای مهم تاریخ انقلاب است که در آن منافقان کوردل یکی از فرزندان انقلاب را به شهادت رساندند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرحوم آیت الله امینی، سیاستمدار و فقیهی عالم و حکیمی فرزان بود که نزدیک به یک هفته است که او را از دست داده‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس سلیمی‌نمین می‌گوید: سرلیستی قالیباف در انتخابات معنا و مفهوم خاصی را منتقل می کند که این یک امر تعیین کننده است و مشخص می کند نتیجه انتخابات هیئت رئیسه و کرسی ریاست مجلس چه خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس سلیمی‌نمین می‌گوید: سرلیستی قالیباف در انتخابات معنا و مفهوم خاصی را منتقل می کند که این یک امر تعیین کننده است و مشخص می کند نتیجه انتخابات هیئت رئیسه و کرسی ریاست مجلس چه خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - طرح تبلیغی انصارالحجه با ظرفیت 30 خودروی سیار با هدف ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی ویژه ماه رمضان از سوی حوزه‌های علمیه خوزستان در اهواز آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «خانواده و اخلاق جنسی» اثر شهید استاد مرتضی مطهری به مناسبت چهلمین سالگرد این شهید در فضای مجازی رونمایی می‌شود.