سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: آیین‌نامه مجلس به افراد اجازه می‌دهد که در تیم‌های حداقل 9 نفره تشکیل فراکسیون دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین‌نامه مجلس به افراد اجازه می‌دهد که در تیم‌های حداقل 9 نفره تشکیل فراکسیون دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آنچنان که تاج‌زاده هم اذعان کرده، امروز نه مردم به اصلاح‌طلبان اقبالی دارند و نه رادیکالهایشان مجالی برای حضور در ساحت رسمی سیاست دارند.

خبرگزاری تسنیم

جریان اصلاح‌طلب که از دوم خرداد سال 76 شروع شد همچنان تعریف مشخصی ندارد. این عدم تعریف و نبود سازمان مشخص در بدنه اصلاح‌طلبی، امروز بیش از گذشته در بین اعضای این جناح خود را نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا

تاکید بر ضرورت عرضه بیشتر سهام شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ در بورس / تحلیل رویترز از پافشاری آمریکا بر تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران / تاثیر کرونا بر افزایش رایزنی‌ها و بهبود مناسبات ایران - امارات / آخرین اخبار و نظرات درباره کرونا / گفت‌وگوی پمپئو و لودریان درباره ایران و... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید در این گزارش مرور کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

دهه 90 سال هایی تلخ برای دنیای سیاست بود، سال هایی که در آن برخی روحانیون انقلابی و سیاسی از حلقه اول اطرافیان امام رهبری دار فانی را وداع گفتند، چهره هایی که شاید نظیر آنها کمتر در دنیای سیاست و حوزه باشد.

خبرگزاری ایسنا

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: کرونا آزمونی بود که برخی در آن مردود شدند هرچند نسبت‌شان به کلیت جامعه کم به نظر آید

وب‌گاه خبر آنلاین

سکوت معنادار عقلای اصولگرایی در طول ماه های اخیر و غیبت آشکار آنها در جریان بستن لیست ایران سربلند، شاید حکایت از آن داشته باشد که ترکیب مجلس یازدهم اصلا باب طبع آنها نباشد و برای همین بخواهند از همین الان دامان خود را از بروندادهای این مجلس برچینند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: درحالی‌که رئیس حوزه‌های علمیه اخیرا منکر فشار حوزه علمیه برای بازشدن اماکن مذهبی شده و گفته بود در این زمینه تابع سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، اما به نظر می‌رسد جریان‌هایی به دنبال بازشدن این اماکن هستند.

خبرگزاری دانا

آیت الله امینی بعد از سال ها مجاهدت در مسیر انقلاب و نشر معارف اسلامی جمعه شب درگذشت و امروز در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: پیکر آیت‌الله امینی عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله محمد علی موحدی کرمانی رییس جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی درگذشت آیت الله امینی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است: انا لله و انا الیه راجعون ارتحال آیت الله حاج شیخ ابراهیم امینی، نایب رییس سابق مجلس خبرگان رهبری و نماینده مردم شریف تهران در مجلس خبرگان موجب تاثر و تاسف فراوان گردید. آیت الله امینی، رضوان الله علیه، متفکری بزرگ و...

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر درگذشت عالم وارسته و مجاهد نستوه، حضرت آیت‌الله ابراهیم امینی، بسیار تلخ و دلخراش بود.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران از تشکیل کارگروهی متشکل از جوانان برای گام دوم انقلاب در هر شهرستان خبر داد و گفت: باید نقاط ضعف و قوت در هر شهرستان مشخص شود تا بدانیم به چه چیزهایی برای رسیدن به جایگاه مطلوب نیازمندیم.