سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه مشرق نیوز

غریبانه دفن شدن جانباختگان کرونایی باعث شد که عده‌ای طلبه به‌صورت خودجوش داوطلب شدند تا عملیات غسل و خاک‌سپاری این افراد را آن‌گونه که شرع گفته است و خدا می‌پسندد بدون هیچ چشمداشتی بر عهده گیرند.

خبرگزاری ایرنا

اسلام‌آباد - ایرنا - تنها چند روز تا آغاز ماه مبارک رمضان باقی مانده و مردم پاکستان نیز همانند سایر ملت‌های مسلمان برای استقبال از ماه مهمانی خداوند لحظه شماری می‌کنند اما دولت این کشور برخلاف سایر کشورهای اسلامی برگزاری آیین‌های دینی مخصوص این ماه در وضعیت شیوع کرونا را بلامانع دانسته است، موضوعی که از نگاه اپوزیسیون و رسانه‌های پاکستان نگرانی‌ها نسبت به موج جدید شیوع این ویروس را...

خبرگزاری دانا

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و کارشناس مسائل فقهی گفت که افراد سالم در ایام کرونا نباید روزه خود را ترک کنند و مکلف هستند که روزه بگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حدادعادل هنوز در رویای بزرگتری و لیدری اصولگرایان است، حتی این روزها که دنیای سیاست چندان لیدری فردی را برنمی تابد او بدش نمی آید که تک لیدر جریان اصولگرا باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حدادعادل هنوز در رویای بزرگتری و لیدری اصولگرایان است، حتی این روزها که دنیای سیاست چندان لیدری فردی را برنمی تابد او بدش نمی آید که تک لیدر جریان اصولگرا باشد.

خبرگزاری میزان

عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه در 2 ماه اخیر فعالیت اقتصادی کم رونق شده است، گفت: دولت باید تسهیلاتی در اختیار کارگران و بخش تولید کشور قرار دهد تا با برنامه ریزی جبران مافات بشود.

وب‌گاه فرارو

رئیس مجلس، رئیس یک قوه نیست، بلکه رئیس داخلی و گرداننده مجلس است و شأنی همسو با دیگر نمایندگان راه‌یافته به مجلس دارد؛ اما چه شد و چرا ریاست مجلس تا حد ریاست یک قوه و هم‌تراز با رؤسای جمهوری و قضائیه در اذهان بالا رفت تا جایی که این روز‌ها چنین کشمکشی برای نشستن بر صندلی آن درگرفته است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پایداری‌ها، اصولگرایان سنتی، نواصولگرایان و بهاریون برای تصاحب صندلی شماره یک بهارستان یازدهم در تلاش هستند. شواهد نشان می‌دهد که پروسه وحدت پیش از انتخابات و کثرت پس از پیروزی تعبیر این مصرع حافظ در مجلس آینده خواهد بود که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: پایداری‌ها، اصولگرایان سنتی، نواصولگرایان و بهاریون برای تصاحب صندلی شماره یک بهارستان یازدهم در تلاش هستند. شواهد نشان می‌دهد که پروسه وحدت پیش از انتخابات و کثرت پس از پیروزی تعبیر این مصرع حافظ در مجلس آینده خواهد بود که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پایداری‌ها، اصولگرایان سنتی، نواصولگرایان و بهاریون برای تصاحب صندلی شماره یک بهارستان یازدهم در تلاش هستند. شواهد نشان می‌دهد که پروسه وحدت پیش از انتخابات و کثرت پس از پیروزی تعبیر این مصرع حافظ در مجلس آینده خواهد بود که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - یکی از موضوعاتی که این روزها در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مطرح شده است، حکم شرعی روزه گرفتن در روزهای شیوع کرونا است و این که عالمان دینی و متخصصان حوزه سلامت چه دیدگاهی در این زمینه دارند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مسوول قرارگاه مردمی مقابله با کرونا استان سمنان گفت: 405 نفر از طلبه‌های استان در زمینه‌های پشتیبانی، غسل و دفن فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا فعالیت دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ویروس کرونا نزدیک به 2 ماه است که مهمان ناخوانده ایران شده و زندگی اقتصادی، اجتماعی، مذهبی و... مردم را با دشواری هایی همراه کرده است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - استاندار فارس اهمیت مشارکت مردم و همکاری بین بخشی را عامل موفقیت این استان در مدیریت بیماری کرونا دانست و با اشاره به بازگشایی مجدد مشاغل کم خطر از روز شنبه گفت: این امر با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد و با متخلفان برخورد قانونی جدی می شود.

خبرگزاری میزان

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه برای تحقق شعار «جهش تولید» باید کار جهادی در کشور صورت گیرد، گفت: باید مدت زمان دریافت مجوز و وام برای تولیدی کنندگان و صنعتگران کاهش یابد و موانع از سر راه تولید برداشته شود.