یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای هیأت مرکزی انتخابات شورای وحدت در نشست شورای وحدت اصولگرایان انتخاب شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: نشست شورای وحدت اصولگرایان به ریاست مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز و با حضور اعضای هیئت عالی و معاونان امور استان‌های شورای وحدت برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نشست شورای وحدت برگزار شد و اعضای هیئت مرکزی انتخابات این شورا تعیین شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست شورای وحدت اصولگرایان به ریاست مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز و با حضور اعضای هیئت عالی و معاونان امور استان‌های شورای وحدت برگزار شد. در این نشست ساماندهی هسته‌های 30 نفره پزشکان و رزمندگان مطرح و با انتخاب مسؤلان امور اجرایی در دستور کار قرار گرفت. هیئت عالی شورای وحدت با استقبال از بیانات رهبری انقلاب درباره انتخابات اسفندماه...

خبرگزاری تسنیم

نشست شورای وحدت اصولگرایان به ریاست مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز و با حضور اعضای هیئت عالی و معاونان امور استان‌های شورای وحدت برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز به جماران گفت: نباید قانون حجاب و عفاف شرطی شود. من این را ندیده ام ولی شنیده ام که دارد شرطی می‌شود. این نگران کننده است. اگر شرطی شد، فساد دارد و فساد آور است. شرطی یعنی یک عکس بگیرید و بدهید، یک تلفن بزنید و بگویید، ما هم جریمه می‌کنیم. ولی آن‌ها جریمه نمی‌دهند. مگر کسی که قصد کشف حجاب دارد برایش مهم است که یک...

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: امروز دومین سالگرد تنفیذ حکم ریاست جمهوری سید ابراهیم رییسی به عنوان هشتمین رییس جمهوری ایران است. کلمه «تنفیذ» البته در قانون اساسی نیامده بلکه «امضای حکم ریاست جمهوری» از وظایف و اختیارات رهبری برشمرده شده بی آن‌که مشخص شود از وظایف است یا اختیارات. اصطلاح تنفیذ را اول بار امام خمینی در حکم بنی‌صدر به کار برد و پس از آن هر بار تکرار شده است.

وب‌گاه عصر ایران

امروز دومین سالگرد تنفیذ حکم ریاست جمهوری سید ابراهیم رییسی به عنوان هشتمین رییس جمهوری ایران است. کلمه «تنفیذ» البته در قانون اساسی نیامده بلکه «امضای حکم ریاست جمهوری» از وظایف و احتیارات رهبری برشمرده شده بی آن که مشخص شود از وظایف است یا اختیارات. اصطلاح تنفیذ را اول بار امام خمینی در حکم بنی‌صدر به کار برد و پس از آن تکرار شده است. این یادآوری در حالی است که در 12 مرداد 1402 کثیری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جامعه روحانیت مبارز از همه فعالان سیاسی دعوت کرد تا برای برگزاری پرشور انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ثبت نام کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جامعه روحانیت مبارز از همه فعالان سیاسی دعوت کرد تا برای برگزاری پرشور انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ثبت نام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نگارنده معتقد است امروز جریان اصولگرایی بیشتر درمعرض خطرحمله تندروهای اصولگرا است تا اصلاح طلب، و با توجه به ضعف حکمرانی در اصول گرایان، لازم است در انتخابات پیش رو گفتمان جدیدی طراحی و اجرا شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: با توجه به مباحثی که امروز در جبهه اصلاحات مطرح شد و نظراتی که اعضای جبهه داشتند، جبهه اصلاحات ایران همچنان درباره انتخابات هیچ توصیه‌ای ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک روزنامه اینترنتی ادعا کرد که برخی سگ های پلاک‌دار در شهر تهران هار شده‌اند و به مردم حمله می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد