یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: امام جمعه رشت درباره مسائل اخیر مربوط به حجاب گفت: برادران و خواهران، تأمل و تحمل کنید ببینید که مجموعه عقلای نظام چه فکر می‌کنند؟ هیچ کس از کشف حجاب راضی نیست و هیچ کس از این پدیده خوشش نمی‌آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم‌میهن در تحلیلی به محمدباقر قالیباف هشدار داد و نوشت: جای تعجب نیست اگر همان تیغه‌های ماشین خالص‌سازی که علی لاریجانی را حذف کرد، سراغ قالیباف هم برود و بین آنها نگاه متفاوتی نداشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن در تحلیلی به محمدباقر قایباف هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسدالله بادامچیان گفت: ما چه کسی را تندرو می دانیم، مبنای تندروی و کند روی چیست..... نباید وقت مان را صرف این کارها کنیم، ما همه ایرانی هستیم و هرکس نظری دارد باید آزادانه بگوید، چه اشکالی دارد. آن چیز که مطرح است این است که جمع بندی و فرایند این مطالب به گونه ای باشد که بتواند کشور را پیش ببرد و مشکلات را حل کند، تورم را مهار و تحول را ایجاد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بادامچیان گفت: کشور به یک سری تحولات جدی نیاز دارد و چون این نظام نظام مردمسالاری است باید این تحول از طریق انتخابات اتفاق بیفتد. دعوا و تفرقه و برخورد در ایران جواب بده نیست. ملت از این دعواهای دو قطبی و سه قطبی خسته شده اند. اصلاح طلبان، اصول گرایان، تندرو، کند رو و این دعواهای انقلابی فایده ای ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تندرو، کندرو، محافظه کار و انقلابی را قبول ندارم، بلکه معتقدم باید همه را ایرانی ببینیم زیرا اینها کسانی هستند که در این کشور دارند زندگی می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن نوشت: جریان خالص‌سازی از سوی راست رادیکال مدیریت می‌شود و به نظر می‌رسد بعد از حذف علی لاریجانی و نیروهای پیرامونی او، حالا به سراغ طیف تحت رهبری قالیباف و حدادعادل آمده است. این درحالی است که در انتخابات سال1398 شورای ائتلاف (حدادعادل و قالیباف) با جریان پایداری (صادق محصولی) ائتلاف کردند و جامعه روحانیت مبارز و طیف سنتی جریان راست را که سال‌ها زعامت اصولگرایان را برعهده...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت با شورای ائتلاف جریان انقلاب هماهنگ است، نه تنها شورای ائتلاف، بلکه دیگر گروه‌های جریان انقلاب نیز مورد حمایت ما هستن؛ ما دیگر گروه‌های جریان انقلاب از جمله جبهه پایداری را نیز بخشی از شورای ائتلاف می‌دانیم

وب‌گاه خبر آنلاین

شکل گیری میانه روی در واقع گرد آمدن بخش های اعتدالگرای جریان های مختلف سیاسی است وگرنه مخالفت بخشی از یک جریان با بخش دیگر به میانه روی نمی انجامد حتی اگر نظریات یک بخش رادیکال و دیگری غیر رادیکال باشد.

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت مستقل است اما این استقلال در عین همگرایی با همه گروه‌های انقلابی است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: هر چند با اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه قضا بسیاری از مشکلات و گلوگاه‌های فساد شناسایی و برطرف شده، لیکن در ادامه این راه نیازمند همراهی و همدلی آحاد مردم به ویژه جامعه روحانیت هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: دبیر کل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی گفت: شما برای دلار پنج هزار تومان خجالت می‌کشیدید. الان دلار به 60 هزار تومان رسیده آیا خجالت نمی‌کشید؟ اول این موارد را پاسخ دهید بعد انقلابی‌تر آن را درست کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نگاهی به مواضع این روزهای چهره های شاخص حامی رئیسی نشان می‌دهد که یا در مقام انتقاد از دولت برآمده‌اند و یا سیاست سکوت را در قبال عملکرد دولت سیزدهم انتخاب کرده‌اند و چند ماه است حرفی درباره دولت نمی‌زنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری دوره سیزدهم هم به‌رغم اینکه عدم احراز صلاحیت‌ها به‌صورت گسترده‌ای صورت گرفته بود، نقش تعدادی از بزرگان و شخصیت‌های برجسته اصول‌گرا در اجماع روی ابراهیم رئیسی و رسیدن او به ریاست دولت تاثیرگذار بوده‌اند.

خبرگزاری مهر

حمید بابایی نویسنده کتاب «رودخانه ماهی و نهنگ» می‌گوید مردم اطلاع درستی از فعالیت جهادی طلبه‌ها ندارند اما شاید این‌کتاب به‌واسطه تخیلی‌نبودنش نگاه واقع‌گرایانه‌ای در این‌باره ایجاد کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: حسین جلالی عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: ریل فرهنگی که در دولت های قبل به سمت غرب می رفت، در دولت سیزدهم تغییر کرد و به طرف باورها و ارزش های دینی هدایت شد.