یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

دعوت سران قوا، نیروهای مسلح و احزاب برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
دعوت سران قوا، نیروهای مسلح و احزاب برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

سران قوا، نیروهای مسلح و احزاب و تشکل‌ها از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت بعمل آوردند.

به گزارش مشرق، سران قوا، نیروهای مسلح و احزاب و تشکل‌ها از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت بعمل آوردند.

دعوت رئیس‌جمهور از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه روز 22 بهمن در گفت‌وگویی تلویزیونی، گفت: مردم عزیز ما مردم زمان‌شناسی هستند و می‌دانند حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن در امیدآفرینی برای کشور و در یاس و ناامیدی برای دشمنان ایران اسلامی نقش دارد.

وی ادامه داد: حضور مردم همیشه امیدبخش و حماسه آفرین بوده و باید گفت که دهه فجر، دهه امید است و حضور مردم عزیز در راهپیمایی می‌تواند جلوه‌ای از انسجام ملی و امید به آینده باشد. حضور مردم می‌تواند نشانه شکرگزاری خداوند نسبت به انقلاب شکوهمند اسلامی و جلوه‌ای از میثاق با ولایت و رهبری باشد.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: یقین دارم که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال حتماً حضوری باشکوه‌تر از همه سال‌ها خواهد بود، چون انقلاب شکوهمند اسلامی توانسته به اهداف مقدس خود نزدیک و نزدیک‌تر شود و همانطور که رهبری انقلاب فرمودند ما به قله نزدیک شدیم و امید است که حضور مردم بتواند بسیاری از گره‌ها را بگشاید.

رئیس مجلس: 22 بهمن روز میثاق ملی، یکرنگی، یکپارچگی و وحدت ایران عزیز است

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه روز 22 بهمن، گفت: فردا روز میثاق ملی، یک‌رنگی، یکپارچگی و وحدت ایران عزیز و روز امنیت ملی و روز ایران قوی ماست.

وی افزود: 22 بهمن ماه روز انجام وظیفه نسبت به همه جوانان و عزیزانی است که جان خود را در این مرز و بوم و برای وطن و انقلاب هدیه کردند.

رئیس مجلس تاکید کرد: ان شاءالله وعده دیدار ما فردا 22 بهمن در راهپیمایی عظیمی که به یاد شهدا و نام شهدا و امام شهدا برگزار می‌شود، است. البته متوجه مسئولیت‌های خطیر خودمان هستیم که باید فاصله بین بایدها و واقعیت‌ها را مخصوصاً در حوزه اقتصادی و معیشت به عنوان مسأله اولویت دار خود کم کنیم و ان شاءالله در این زمینه انجام وظیفه کنیم.

دعوت مجلس خبرگان رهبری از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک ایام الله دهه فجرمردم شریف ایران اسلامی را به حضور پرشور 22 بهمن دعوت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت دهه مبار ک فجر از مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی می‌خواهد همچون تمام سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امسال نیز که سال انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش است با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از انقلاب و آرمان‌های آن دفاع و تبعیت و بیعتشان را با امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام و پایه‌های اقتدار و امنیت ملی کشورمان را استحکام بخشند؛ ان‌شاءالله.

سپاه پاسداران: حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن نماد برهم خوردن محاسبات دشمن علیه انقلاب است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، حضور پرشور و حماسی ملت ایران در راهپیمایی سراسری 22 بهمن را مظهر وحدت و اراده ملی ایرانیان در پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیشبرد راهبرد قدرت افزایی دفاعی و بازدارنده و نماد برهم خوردن محاسبات دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: با پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 زلزله‌ای در جهان پدید آمد که در ادامه به رغم تلاش‌ها و توطئه‌های همه‌جانبه دشمنان برای شکست و فروپاشی آن، ساختار قدرت در دنیا را به هم ریخت، نظام سلطه را فروپاشید و نشان داد که می‌توان سلطه‌گر نبود و زیر بار سلطه هم نرفت و اکنون ایران اسلامی در آستانه برگزاری جشن 45 سالگی انقلاب، در اوج اقتدار و عظمت و در سایه خودباوری، اعتماد به نفس و جرأت انقلابی با دستاوردها و پیشرفت‌های خیره‌کننده خود در عرصه‌های مختلف میان 20 کشور نخست دنیا قرار گرفته و کارآمدی و موفقیت آن به حقیقت غیرقابل انکار عصر حاضر تبدیل شده است.

بیانیه ارتش: انقلاب اسلامی ایران با عبور از توطئه‌های دشمنان مسیر تعالی را طی کرده است

همزمان با فرارسیدن 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخشی از این بیانیه تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران که به تعبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) «بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید» بود، با پشت سرگذاشتن انواع توطئه‌ها و کارشکنی‌های دشمنان، مسیر الهام بخشی و تعالی را طی نموده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی در دهه‌های گذشته موجب بیداری اسلامی و تشکیل جبهه مقاومت در جهان اسلام و منطقه جنوب‌غربی آسیا گردیده است. جبهه مقاومت مانع تحقق اهداف و آرزوهای شیطانی دشمن صهیونیستی و حامیانش در تسلط کامل بر سرزمین فلسطین و نابودی آرمان فلسطین شده است.

بیانیه ستادکل نیروهای مسلح: انقلاب اسلامی امروز زنده‌تر از گذشته با قدرت به پیش می‌رود

همزمان با فرارسیدن 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

در بخشی از بیانیه آمده است: 45 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود تمامی فشارهای جهانی، جنگ‌های گسترده، تحریم‌های اقتصادی و علمی و نیز راه انداختن جنگ‌های شناختی، ادراکی و رسانه‌ای و توطئه‌ها و تهدیدها؛ انقلاب اسلامی زنده‌تر، پویاتر و با نشاط تر از گذشته با قدرت، به پیش می‌رود و در مقابل، زوال و غروب قدرت های سلطه گر و استکباری به یک واقعیت مسلم و غیر قابل انکار تبدیل شده است.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با تکیه بر رهنمودهای امامین انقلاب و تکیه بر قدرت مردمی در مقابل تمام بدخواهی‌ها و ستم‌ها ایستاده و دستگاه محاسباتی معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران را دچار اختلال کرده است. اکنون که انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش رو است، دشمن تلاش دارد مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف نموده و بذر یاس و ناامیدی را در دل‌ها بکارد، بی‌شک حضور میلیونی آحاد مردم شریف، در راهپیمایی 22 بهمن پیامی روشن برای نقشه‌های شیطانی استکبار جهانی خواهد داشت، دشمن در این روز صدای واقعی ملت ایران را خواهد شنید.

بیانیه وزارت دفاع: ندای انقلاب اسلامی به‌رغم خباثت‌های دشمنان سراسر گیتی را در نوردیده است

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همزمان با فرارسیدن 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بیانیه ای صادر کرد.

وزارت دفاع در این بیانیه تاکید کرد: امروز به رغم همه این خباثت ها، ندای آسمانی انقلاب اسلامی، سراسر گیتی را در نوردیده است به گونه ای که مقاومت ملت های مظلوم و ستمدیده همانند مردم قهرمان، مقتدر و مظلوم غزه و سایر ملت ها در برابر اشغالگری، مصداق آشکار و پیامد ارزنده انقلاب اسلامی است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران الگویی آرمانی و موفق برای تمام کسانی است که در جستجوی برابری، عدالت، آزادی و آزادگی در سایه تفکر دینی و انقلابی اند و انسان سرگشته امروز که سال ها در چنگال جاهلیت مدرن و نظام سلطه و امپراطوری رسانه ای آن به انحاء مختلف تحمیق و استحمار گشته، گمشده خویش را در این تمدن نوین اسلامی متجلی و متبلور می یابد، تمدنی که به سرعت مرزهای جغرافیایی را درنوردید و اندیشه عمیقش را به سیاستمداران جهان دیکته کرد.

بیانیه سازمان بسیج مستضعفین: حضور مردم ایران اسلامی در یوم‌الله 22 بهمن سال به سال شکوه و رونق بیشتری گرفته است

سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی، عموم مردم ایران اسلامی را به حضور پرشکوه در راهپیمایی دشمن‌شکن و وحدت‌بخش یوم‌الله 22 بهمن، دعوت کرد.

در بخشی از بیانیه تاکید شده است: ایام‌الله روزهایی است که حاکمیت مطلق خداوند بر همه اسباب و عوامل برای همگان آشکار می‌شود؛ همچون یوم‌الله 22 بهمن که نهضت الهی و اسلامی حضرت روح‌الله الموسوی خمینی، به ثمر نشست و بنیان ظلم و جهالت و رذالتِ طاغوتی برای همیشه از ایران اسلامی ریشه‌کن شد. این ایام‌الله را باید قدر دانست و شکر آن را به جای آورد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: به راستی، یوم‌الله 22 بهمن، عید انقلاب است و حضور مردم ایران اسلامی در این جشنِ پیروزی و ظفرمندی، سال به سال شکوه و رونق بیشتری گرفته است و امسال نیز این حضور به حول و قوه الهی، تجلی افزون‌تری پیدا خواهد کرد تا جهانیان یک‌بار دیگر نظاره کنند که تلاش‌های دشمنان برای جدایی انداختن میان مردم و انقلاب اسلامی، مذبوحانه و محکوم به شکست است.

سازمان بسیج مستضعفین در این بیانیه تاکید کرده است: از سوی دیگر، چهل‌وپنجمین سالگرد فجر پیروزی، نویدبخش تثبیت و توسعه پیام ظلم‌ستیز و عدالت‌جویانه انقلاب اسلامی در قلوب آزادگان جهان است؛ همان‌ها که امروز در اقصی‌نقاط دنیا، از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، اعلام انزجار و نفرت می‌کنند و به حقانیت یکی از شعارهای انقلاب اسلامی درخصوص ضرورت نابودی غده سرطانی صهیونیسم از عالم، ایمان آورده‌اند.

دعوت حزب تمدن اسلامی از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

حزب تمدن اسلامی در بیانیه‌ای از مردم کشورمان خواست در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن حضور یابند.

در بیانیه این حزب آمده است: چهل و پنجمین سالگرد پیروزی پرشکوه انقلاب عظیم اسلامی ملت بزرگ ایران از راه رسید. درخشش این انقلاب الهی که با رهبری مجاهد عظیم‌الشان جهان اسلام حضرت امام روح‌اله الموسوی الخمینی و با همت و اتحاد و همبستگی یکپارچه ملت فداکار ایران با نام مقدس جمهوری اسلامی چشم جهانیان را خیره کرد، این روزها چهل و ششمین سال پیروزی خود را آغاز می‌کند وجشن می‌گیرد که بحمدالله ملت‌های آزاده جهان با الهام از این جمهوری مقدس، یکی پس از دیگری راه غلبه بر مستکبران و افزون‌خواهان جهانی را استمرار بخشیده‌اند که نشانه‌های روشن آن در بسیاری از نقاط دنیا بویژه در فلسطین قهرمان و غزه مظلوم نمایان است.

«امنا» از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد

«ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امنا)» به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران به عنوان میراث و یادگار ماندگار امام راحل عظیم الشان (ره) درحالی قدم به چهل و پنجمین سالگرد خود می گذارد که حوادث و وقایع تلخ و شیرین بسیاری را از سر گذرانده است. رویداد انقلاب اسلامی را می توان بعنوان یکی از بی نظیر ترین وقایع تاریخ معاصر ایران و جهان برشمرد، انقلابی که علاوه بر تاکید بر وجوه مختلف در حوزه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و... تاکید ویژه ای بر تحقق دیانت و مذهب دارد.

جامعه روحانیت مبارز: مردم ایران در روز 22 بهمن تداوم سرافرازی را نشان خواهند داد

جامعه روحانیت مبارز در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: مردم ایران در روز شکوه، عزت و آزادی «22 بهمن» و برای چهل و پنجمین بار با حضور گسترده خود نشان خواهند داد که به حول و قوه الهی تاریخ پیروزی و سرافرازی تداوم خواهد داشت.

در بخش دیگری از این تاکید شده است: حوادث این روزهای فلسطین و غزه، گواه روشنی از ظلم به انسانیت و حاکمیت توحش و ددمنشی است و ایرانیان سرافراز با صبری ستودنی و مبارزه‌ای مستمر و هوشمندی فراتاریخی، دروغ بزرگ تمدن رسوای حاکم را آشکار کردند و امروز جهانیان همصدا با مردم ایران به دفاع از مظلومیت فلسطین فریاد می‌کشند.

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه خود خاطرنشان کرد: مردم قهرمان ما در این راه سختی‌های فراوانی را تحمل کرده است. جنگ، تحریم، فشارهای پی در پی اقتصادی و سیاسی و هر از چند گاهی مشاهده جنایات تروریستی آدمکشان که چندی پیش در کرمان و در سالروز شهادت قهرمان ملی شهید سلیمانی با آن روبه‌رو شدند.

جامعه اسلامی مهندسین: دنیا امسال بار دیگر صدای قهرمانانه ملت ایران را در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن خواهد شنید

جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه‌ای بمناسبت فرارسیدن 22 بهمن از همه مردم ایران برای حضور در راهپیمایی سراسری 22 بهمن ماه دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: ملت بزرگ ایران در آستانه برگزاری جشن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب پرشکوه اسلامی خویش است. بزرگداشت این رویداد مهم در عصر حاضر در حالیست که بسیاری از دشمنان این مرز و بوم همواره می گویند زمستان دیگری را انقلاب اسلامی نخواهد دید اما در سایه سار لطف خدا و در حصن حصین خون شهدا، این ملت بزرگ با وحدت و یکپارچگی و در ظل زعامت مردی از سلاله سادات، به پیشواز برگزاری جشن پیروزی امسال می رود و زمستان سال 1402 بهاری دیگر را از بزرگداشت حماسه این ملت برخود خواهد دید.

در بخش دیگری از این تاکید شده است: انتخابات 11 اسفند میدان حضور و حماسه دیگری برای ملت قهرمان ایران است. امام انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای، به درستی مشارکت مردم را سبب استحکام پایه های نظام دانستند و از ابتدای امسال بر موضوع مشارکت مردم در انتخابات تاکید نمودند و همه ارکان کشور را برای زمینه سازی مشارکت بیشتر مردم در انتخابات پیش رو بسیج نمودند و ملت صبور و فهیم ایران را برای حضور حماسی دیگر در انتخابات توصیه نمودند. انتخابات بی شک مظهر ظهور و بروز رای و نظر مردم در تعیین سرنوشت کشور است و آنها که بر تحریم انتخابات تاکید می کنند یقینا نه دلسوز مردم هستند و نه دلسوز ایران و تنها آب به آسیاب دشمن می ریزند.

این تشکل در بیانیه خود خاطرنشان کرده است: بنا به آنچه گفته شد و با نگاهی ساده به وضعیت خاص ایران عزیز در این برهه از حیات کشورمان، مشارکت در انتخابات برای هر کسی که عاشق ایران و ایرانیست امری واجب و غیرقابل انکار خواهد بود. امسال پیش از برگزاری انتخابات، آوردگاه دیگری نیز برای ملت ایران آراسته شده و آن هم راهپیمایی عظیم 22 بهمن خواهد بود. دنیا امسال بار دیگر صدای قهرمانانه ملت ایران را در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن خواهد شنید و بر عظمت این ملت بزرگ غبطه خواهد خورد.

حزب کارگزاران سازندگی ایران: راهپیمایی امسال پیامی معنادار برای پای‌مردی و مقاومت بر سر اصول مردم‌سالاری نظام خواهد بود

حزب کارگزاران سازندگی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: در میانه ناکارآمدی و فساد و اصلاح‌ناپذیری حاکمیت و بی‌اعتمادی و ناامیدی و خشم مردم معترض، رهبری فرهمند و هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) موفق شد گروه‌های متنوع و متکثر سیاسی و اجتماعی را برای همدلی، همکاری و هم‌افزایی همسو کند و ظرفیت بزرگ اجتماعی را به تحولی عظیم و طوفانی ارتقاء بخشد.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: اکنون و 45 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سالگرد پیروزی مبارک مردم ایران را گرامی می‌داریم و همگان را در سراسر کشور به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه دعوت می‌کنیم. بی‌تردید راهپیمایی امسال فرصتی برای ادای دِین به همه شهدای راه آزادی و میهن عزیز و پیامی معنادار برای پای‌مردی و مقاومت بر سر اصول مردم‌سالاری نظام خواهد بود.

حزب اعتدال و توسعه: آرمان های انقلاب معظم اسلامی از یاد ملت و مسئولان آن نرفته و نخواهد رفت

حزب اعتدال و توسعه به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سال 1357 بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: 22 بهمن ماه، یوم الله پیروزی حماسه کم نظیری است که با همت مضاعف ملت آزاده و متدین ایران و به رهبری بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (قدس سره) رقم خورد. انقلابی مبنی بر «تکثر اندیشه ها» که با شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» متولد گردید.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: علی‌رغم وجود چالش های مهم و نارسایی های اقتصادی و معیشتی که عمده آن به واسطه تحریم های ظالمانه ایالات متحده آمریکا، صورت پذیرفته، آرمان های انقلاب معظم اسلامی از یاد این ملت و مسئولان آن نرفته و نخواهد رفت.

جبهه پایداری: مردم برای پاسداشت خون شهدا، شکر نعمت آزادی و بیعتی مجدد با ولایت در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند

جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت 45 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای تحلیلی صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: امروز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکومند انقلاب اسلامی ایران را جشن می گیریم و باور داریم که این انقلاب امید حقیقی مستضعفین جهان برای رهایی از بند استکبار که در راس آن آمریکا و صهیونیزم جهانی است. انقلاب هم امری بزرگ بود و هم مقدس. بزرگ بود زیرا در دنیایی که با تمام توان به سمت استثمار و استحمار ملت ها از هر دو سوی غرب و شرق پیش می رفت، یک تنه با تکیه بر ملتی که هیچ نداشتند جز اراده و ایثار به پیروزی رسید.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: امروز ما با افتخار در پای این انقلاب و جمهوری اسلامی پایدار خواهیم ایستاد. نه فقط به خاطر هزاران خدمتی که انقلاب کرد از سواد آموزی تا ارتقای خارق العاده بهداشت و درمان، از ارتقای قدرت علمی کشور تا صدها پروژه صنعتی و فناورانه، از گسترش عدالت نسبت به گذشته تا اقتدار درون زای نظامی، بلکه به دلیل آزادی واقعی که جمهوری اسلامی برای ملت ما به ارمغان آورد. آزادی انتخاب، آزادی که نه تنها سرنوشت این ملت را به دست خودش رقم می زند بلکه به فلسطینیان امید آزادی می دهد. آزادی و رایی که در کنار تمام خاطرات خوب و تلخ عبرت آفرینش سبب رشد و بلوغ ملت ما و همه آزادگان جهان گردید. ما پای این انقلاب خواهیم ایستاد چون استقرار نعمت ولایت مطلقه فقیه که ضامن آزادی مستضعفین است را رقم زد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان تاکید کرده است: در آستانه 22 بهمنی دیگر از تمامی آحاد ملت دعوت می نماید برای پاسداشت خون شهدا، برای شکر نعمت آزادی و برای بیعتی مجدد با ولایت همچون سالهای گذشته، دوشادوش هم در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن 1402 شرکت نمایند.

جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی: شاهد حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات یازدهم اسفند ماه خواهیم بود

جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه این حزب آمده است: امروز نیز در جای جای عالم بانگ رسای مقاومت شنیده می شود و صدای اضمحلال امپراطوری غرب بعد از عملیات طوفان القصی از هر زمانی بیشتر خودش را نشان می دهد. البته که دشمنان اسلام و ایران با نگاهِ کور خود برای جبران شکست های پی در پی خود شبانه روز مشغول فتنه علیه ملت ایران هستند و نمونه اش هم در حادثه کرمان بود که زنان و کودکان ایرانی به خاک و خون کشیده شدند و این موضوع بار دیگر بر همگان ثابت کرد که دشمنان ایران بین هیچ گروه یا جناحی تفاوت قائل نیستند و از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به ملت قهرمان و مقام ایران دست نمی کشند.

در بخش دیگری از بیانیه این حزب تاکید شده است: امروز و در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آوردگاهی امنیت آفرین در پیش روی ملت بصیر ایران قرار گرفته است و رهبر انقلاب نیز از مدت ها قبل با اشاره به اینکه افزایش مشارکت و حضور مردم در صحنه انتخابات، امنیت آفرین خواهد بود، راهبرد اصلی نظام را مشخص کرده و امت همیشه در صحنه ایران بار دیگر به فرامین امامِ انقلاب اسلامی گوش فرا خواهند داد و ما شاهد حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات یازدهم اسفند ماه خواهیم بود.

اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب: جلوه پررنگ جوانان در صحنه‌ها همیشه موجب تحیر دشمنان است

اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی همزمان با فرا رسیدن چهل پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی آمده است: حضور پرشور جوانان در 22 بهمن، مصداقی عینی از میدان‌داری مبتکرانه و راهگشای نسلِ نو در تداوم حضور متعهدانه در مسیر انقلاب اسلامی است. این شور و اشتیاق، نشانگر اعتقاد راسخ جوانان به بنیان‌ها و آرمان‌های انقلاب است؛ ازاین‌رو جوانان با نقد روندها و روش‌های ناهمگون با آرمان‌ها، به برخی مسئولین و صاحبان حرف‌های بی‌عمل گوشزد می‌کنند که باید شنوای نقدها باشند که نقد همانا، نعمت خدا است.

اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در این بیانیه تاکید کرده است: حضور گسترده مردمی و جلوه پررنگ جوانان در صحنه‌ها و میدان‌های انقلابی همیشه موجب تحیر دشمنان ایران و انقلاب شده است، دشمنانی که لحظه‌ای از ایجاد شکاف بین آحاد ملت دست نمی‌کشند و اختلاف سیاسی، اختلاف‌نظرهای سطحی در جامعه را دستاویز اغراض تفرقه‌جویانه قرار می‌دهند.

دعوت سران قوا، نیروهای مسلح و احزاب برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 2
دعوت سران قوا، نیروهای مسلح و احزاب برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 3
دعوت سران قوا، نیروهای مسلح و احزاب برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 4
دعوت سران قوا، نیروهای مسلح و احزاب برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 5
دعوت سران قوا، نیروهای مسلح و احزاب برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 6
دعوت سران قوا، نیروهای مسلح و احزاب برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 7
دعوت سران قوا، نیروهای مسلح و احزاب برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 8
دعوت سران قوا، نیروهای مسلح و احزاب برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 9
دعوت سران قوا، نیروهای مسلح و احزاب برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 10
دعوت سران قوا، نیروهای مسلح و احزاب برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 11
دعوت سران قوا، نیروهای مسلح و احزاب برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 12
دعوت سران قوا، نیروهای مسلح و احزاب برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 13
دعوت سران قوا، نیروهای مسلح و احزاب برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 14
دعوت سران قوا، نیروهای مسلح و احزاب برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 15