یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر شورای عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: مشکلات معیشتی و اقتصادی خیلی آزار دهنده شده است. تلاش‌های خیلی زیادی در حال انجام است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر شورای عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: باید واقع بینانه شرایط را تحلیل کنیم. امروز رضایت عمومی کاهش پیدا کرده است. دستگاه‌های مختلف در این زمینه دخیل هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: وضعیت عزاداری‌های دهه اول محرم در ایران عجیب بود و تقریباً در هر محله و خیابانی موکب‌هایی برای پذیرایی و جلساتی برای حضور وجود داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز به جماران گفت: معتقدم حضور مردم در انتخابات موجب قوت و اقتدار نظام می‌شود. لذا همه باید در این انتخابات با هر سلیقه‌ای که دارند، شرکت و اصل نظام را تائید کنند و به اصل نظام و اهداف امام (ره) و مقام معظم رهبری و شهدای والامقامی که برای حفظ نظام خون و جان دادند فکر کنند. باید کاری شود که موجب اقتدار، ابهت، عظمت...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: دبیر عالی جامعه روحانیت تاکید کرد: مشارکت پایین، شکست همه است و در این صورت کسی و جریانی که خود را علاقه‌مند به نظام می‌داند، پیروز نیست. اگر بدون جذب جوان‌ها پیروز شدیم، دوباره فاصله‌ها بیشتر می‌شود. انقلاب اسلامی برای این بود که همبستگی در جامعه ایجاد شود

وب‌گاه عصر ایران

مشکلات معیشتی و اقتصادی خیلی آزار دهنده شده است. تلاش‌های خیلی زیادی در حال انجام است. اما مردم به خاطر وعده و وعیدهای زیادی که داده شده، احساس امیدواری و رضایت نمی‌کنند؛ و این امر نقیصه بزرگی است و ربطی به این دولت هم ندارد، از گذشته‌ها به ارث رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت‌الاسلام مصطفی پور محمدی دبیر شورای عالی جامعه روحانیت مبارز در مصاحبه با روزنامه جوان دیدگاه خود را در باره انتخابات پیش رو بیان کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصطفی پور محمدی دبیر شورای عالی جامعه روحانیت مبارز در مصاحبه ای دیدگاه خود را در باره انتخابات پیش رو بیان کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا اکرمی طی سخنانی در مراسم عزاداری شام غریبان در حرم مطهر امام خمینی (س)، گفت: ایران اسلامی ظرفیت بالا دارد به شرط اینکه تورم را مهار کنیم و تولید را رشد بدهیم؛ نه اینکه تورم مسابقه بگذاریم و هر روز دارو، اجاره، مسکن، آهن، هواپیما، مترو و لبنیات به نوعی گران می‌شود؛ این «مهار تورم» نیست، «بهار تورم» است. هر کسی در هر جایی اعم از اداره، کارخانه،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به نظر می‌رسد طیف‌های رادیکال اصولگرا به دنبال ایده خالص‌سازی در انتخابات مجلس خبرگان هم هستند. بر اساس برخی زمزمه‌ها عنوان شده که جبهه پایداری به دنبال ایجاد لیستی از افراد مورد نظر خود برای مجلس خبرگان هم هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: در بررسی آخرین اخبار مرتبط با انتخابات دور ششم خبرگان برخی اسامی مانند حسن روحانی در این میان مطرح می‌شود تا بتواند علمای معتدل را ذیل یک خیمه واحد شکل دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین انصاریان گفت: در دهه عاشورا به خانم‌های بی‌حجاب و بدحجاب فشار نیاورید تا آنها بتوانند در این مجالس شرکت کنند؛ در این جلسات کلماتی از خدا به گوش آنها می‌خورد و برمی‌گردند. این افراد خوب هستند و خوب‌تر هم می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بسیاری از تحولات سیاسی در کشور ما طی سده‌های اخیر متأثر از روحانیت، حوزههای علمیه (به‌ویژه حوزه علمیه قم) و یا با همراهی این قشر از جامعه شکل گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اولین نخست‌وزیر نظام جدید ایران که به ویژگی مکتبی بودن هم شهرت داشت، کمی کمتر از یک سال با لیبرال‌ترین رییس‌جمهور دهه 1360 کار کرد و با وجودی که شکاف فکری و سیاسی بین آنان مشهود بود اما با سیلی صورت خود را سرخ نگهداشت و تمام تلاشش را کرد تا دشمنان داخلی و خارجی نتوانند از این مسئله سوء استفاده کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت الله موحدی کرمانی در پیامی ارتحال عالم ربانی آیت الله حاج شیخ حسن صانعی را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: در تحلیل وضعیت جریان راست (اصولگرایان) در یک نقطه غفلت شده است، آن‌هم وضعیت محمود احمدی‌نژاد است. او نه در قالب راست میانه (قالیباف و حدادعادل) قرار می‌گیرد و نه در قالب راست رادیکال (پایداری) و راست نو (لاریجانی).