یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری مهر

مراسم تشییع پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی امروز از حسینیه جماران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم تشییع پیکر آیت‌الله حسن صانعی عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (شنبه 31 تیر) در حسینیه جماران برگزار شد. آیت‌الله حسن صانعی متولد 1313 در نیک‌آباد اصفهان بود که در سال 1362 متعاقب حکم امام راحل (ره) به‌عنوان سرپرست بنیاد پانزده خرداد منصوب شد. وی همچنین با حکم رهبر انقلاب اسلامی به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز منصوب شده بود. بنیاد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در آستانه انتخابات مجلس، برخی از تحلیلگران سیاسی در روز‌های اخیر مدعی شده‌اند که جبهه پایداری در مجلس بر تصویب سریع لایحه حجاب تاکید دارد، در تقابل با طیف قالیباف است. قالیباف چند ماه پیش نیز گفته بود که «ساختار‌ها و شیوه اجرای» گشت ارشاد باید تغییر کند، اما این اظهارات او نتیجه‌ای نداشت و روز یک‌شنبه گذشته، سخنگوی نیروی انتظامی از راه‌اندازی دوباره گشت ارشاد خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه عراق از دولت سوئد خواست تا از تکرار اقدامات موهن و تکراری اهانت به قرآن ممانعت و با آن برخورد کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مُنیبان نوشت: وزیر کشور دولت اصلاحات می‌گوید: در حال حاضر مردم از کل ماجرا اعم از اصلاح‌طلب و اصول‌گرا عصبانی هستند اما اگر قرار باشد مردم روزی به انتخابات روی خوشی نشان بدهند به اصلاح‌طلبان روی خوش نشان می‌دهند نه دیگران.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: محمدتقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز معتقد است بی‌حجابی‌هایی که مشاهده می‌شود، مردم را به خصوص آن‌هایی که شهید داده‌اند، رنج می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدتقی رهبر فعال سیاسی اصولگرا و عضو جامعه روحانیت مبارز معتقد است گشت ارشاد بازگردد هیچ اشکالی ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران در واکنش به اظهارات اخیر سیدرضا اکرمی، نوشت: اگر شوهر صاحب زن است تکلیف شوهرانی که با پوشش همسران و به تعبیر آقای اکرمی متعلقات‌شان مشکلی ندارند چیست؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عصرایران در واکنش به اظهارات اخیر سیدرضا اکرمی، نوشت: اگر شوهر صاحب زن است تکلیف شوهرانی که با پوشش همسران و به تعبیر آقای اکرمی متعلقات‌شان مشکلی ندارند چیست؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصرایران در واکنش به اظهارات اخیر سیدرضا اکرمی، نوشت: اگر شوهر صاحب زن است تکلیف شوهرانی که با پوشش همسران و به تعبیر آقای اکرمی متعلقات‌شان مشکلی ندارند چیست؟ در این حالت نظر شوهر مهم است یا مأمور گشت ارشاد؟ به بیان روشن‌تر از شوهر خود باید تبعیت کند یا از پلیس؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: ما با مجلس انقلابی به ایجاد تحول در کشور می‌رسیم و مردم مطالباتی جدی دارند که هرکسی خواهان تغییر است، باید در راستای آن قرار گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای ائتلاف گفت: عملکرد نمایندگانی که با فهرست ما وارد مجلس شدند در حال بررسی است و در صورت هرگونه ضعف، با نماینده قبلی خداحافظی می‌کنیم و فرد جدیدی برای انتخابات معرفی می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای وحدت با اشاره به اهمیت انسجام ملی اظهار کرد: انسجام ملی باید مورد توجه حکمرانان در صحنه اجتماعی باشد که یکی از ابزارهای رسیدن به آن، مودت و رابطه قلبی و دوطرفه حاکمان و مردم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس هیات اجرایی شورای وحدت تاکید کرد: مقام معظم رهبری با یک نگاه راهبردی، به انتخابات نگاه جدیدی انداختند. ایشان معمولا مهر و آبان وارد بحث‌های انتخاباتی می‌شدند اما امسال از ابتدای سال وارد شدند که این گویایی آن است که برای انتخابات و به صورت مشخص، انتخابات مجلس و برای خبرگان رهبری کسانی طمع و برایش طراحی کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام پورمحمدی گفت: وضع موجود نیازمند جراحی است که با مجلس انقلابی به تحول در کشور و جامعه خواهیم رسید.