یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه عصر ایران

بخشی از دختران در جامعه ما به هر دلیل ازدواج نکرده‌اند یا ازدواج کرده و صاحبِ صاحب شده‌اند اما پس از آن جدا شده‌اند یا طرف درگذشته صاحب آنان کیست؟ اگر بحث تملک و تعلق است چرا می گوییم همسر؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی، وزیر کشور دولت دهم در نشست سراسری روسای شورای وحدت کشور گفت: امروز با نقایص جدی در کشور روبه‌رو هستیم و به درک مشترک عمومی رسیدیم، نظام اداری کشور مشکل دارد و معیوب است که ربطی به این دولت و آن دولت ندارد، از طرفی فشارهای اقتصادی تشدید شده، مردم هم بزرگواری و صبوری به خرج می‌دهند و تحمل می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی، وزیر کشور دولت دهم در نشست سراسری روسای شورای وحدت کشور گفت: امروز با نقایص جدی در کشور روبه‌رو هستیم و به درک مشترک عمومی رسیدیم، نظام اداری کشور مشکل دارد و معیوب است که ربطی به این دولت و آن دولت ندارد، از طرفی فشارهای اقتصادی تشدید شده، مردم هم بزرگواری و صبوری به خرج می‌دهند و تحمل می‌کنند

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: این شورا از حدود 8 ماه گذشته، کارگروه نظارت و ارزیابی ایجاد کند تا به ارزیابی عملکرد نمایندگان مجلس بپردازد و مهمترین وظیفه آن این است که برای هر نماینده کارنامه‌ای از عملکرد او جمع آوری کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در نشست علتی امروز مجلس الیاس نادران نماینده مردم تهراندر تذکر آیین نامه ای خطاب به رییس مجلس بیان داشت: من نسبت به اداره مجلس تذکر دارم این چه وضع اداره مجلس است؟ چرا اعاده شده از شورای نگهبان تذکر ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید رضا اکرمی گفت: آن خانمی هم که ول و رها است و حجاب و عفاف را رعایت نمی‌کند و محرم و نامحرم برایش مهم نیست، حتماً باید تنبیه شود. برای اینکه جامعه ثبات و نظم می‌خواهد و ولنگاری را نمی‌تواند تحمل کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید رضا اکرمی می‌گوید: زنِ باحجاب صاحب دارد و صاحبش هم شوهرش است. اما خانم بی‌حجاب وِل و رها است. یعنی معلوم نیست، متعلق به چه کسی است؟ متعلق به شوهرش است؟ متعلق به نامحرم است یا متعلق به چه کسی است؟

وب‌گاه عصر ایران

سیدرضا اکرمی می‌گوید: زنِ باحجاب صاحب دارد و صاحبش هم شوهرش است. اما خانم بی‌حجاب وِل و رها است. یعنی معلوم نیست، متعلق به چه کسی است؟ متعلق به شوهرش است؟ متعلق به نامحرم است یا متعلق به چه کسی است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید رضا اکرمی می‌گوید: زنِ باحجاب صاحب دارد و صاحبش هم شوهرش است. اما خانم بی‌حجاب وِل و رها است. یعنی معلوم نیست، متعلق به چه کسی است؟ متعلق به شوهرش است؟ متعلق به نامحرم است یا متعلق به چه کسی است؟

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد24نوشت: سید رضا اکرمی می‌گوید: زنِ باحجاب صاحب دارد و صاحبش هم شوهرش است. اما خانم بی‌حجاب وِل و رها است. یعنی معلوم نیست، متعلق به چه کسی است؟ متعلق به شوهرش است؟ متعلق به نامحرم است یا متعلق به چه کسی است؟

خبرگزاری ایرنا

تهران ایرنا - سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اعلام حمایت این تشکل از ایجاد جبهه واحد در میان نیروهای جریان انقلاب در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، گفت: جامعه روحانیت مبارز مدتی است که گفت‌وگوهای اولیه با اعضای شورای ائتلاف و شورای وحدت اصولگرایان را آغاز کرده است زیرا رقابت دورن جناحی بی‌معناست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه افزایش مشارکت در انتخابات پیروزی همه است، گفت: رویکردمان در انتخابات، مشارکت بالا، تحمل اجتماعی، احترام به دیگران و شنیدن نظرات و نقد یکدیگر است.

خبرگزاری مهر

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه افزایش مشارکت در انتخابات پیروزی همه است، گفت: رویکردمان در انتخابات، مشارکت بالا، تحمل اجتماعی، احترام به دیگران و شنیدن نظرات و نقد یکدیگر است.

خبرگزاری میزان

جامعه روحانیت مبارز در پی بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با مبلغین و روحانیون بیانیه ای را صادر کرد.

خبرگزاری مهر

جامعه روحانیت مبارز به دنبال دیدار رهبر انقلاب با جمعی از طلاب و مبلغین حوزه‌های علمیه، بیانیه‌ای صادر و بر لزوم گسترش کیفی و کمی تبلیغات دینی و تحقق دغدغه‌های رهبری تاکید کرد.