یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیدرضا اکرمی گفت: ما در کشور ظرفیت کار زیاد داریم که 8 میلیون افغانی اینجا کار می کنند اما بچه های ما حاضر نیستند سرکار بروند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله العظمی جوادی آملی بیان داشت: حوزه ها اگر حساب شده کار کنند، استقلال خودشان را حفظ کنند و تنها با خدا و ائمه اطهار علیهم السلام معامله کنند، مردم هم احترام می گذارند، حتی اگر به مسئله ای معتقد نباشند، اما می دانند که قانون کشورها محترم است و رعایت می کنند، اما با فشار نمی شود. اگر به همین دختران جامعه، کلام اهل بیت گفته شود که «فَاِنَ اَلشَعرَ أَحَدُ اَلجَمَالَینِ» موی سر همچون...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت‌الله العظمی جوادی آملی با تاکید بر حفظ استقلال حوزه های علمیه بیان داشت: حوزه های علمیه باید مستقل باشند، اگر حوزه استقلال اقتصادی داشته باشد، مدیریت خوبی داشته باشد، همه به آن احترام می گذارند.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر حفظ استقلال حوزه‌های علمیه گفت: حوزه‌های علمیه باید مستقل باشند، اگر حوزه استقلال اقتصادی داشته باشد، مدیریت خوبی داشته باشد، همه به آن احترام می‌گذارند.

وب‌گاه فرارو

حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: حوزه‌ها اگر حساب شده کار کنند، استقلال خودشان را حفظ کنند و تنها با خدا و ائمه اطهار علیهم السلام معامله کنند، مردم هم احترام می‌گذارند، حتی اگر به مسئله‌ای معتقد نباشند، اما می‌دانند که قانون کشور‌ها محترم است و رعایت می‌کنند، اما با فشار نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: نگاه دولت آن است که مساله حجاب تبدیل به دستمایه‌ای برای تعمیق شکاف و اختلافات در کشور نشود، بلکه مبنایی برای انسجام ملی باشد. در این خصوص قوه قضائیه، لایحه‌ای را آماده کرد که به عنوان لایحه قضایی به دولت آمد و دولت هم سعی کرد از تغییرات بنیادین که شاکله لایحه قوه قضائیه را بر هم بزند، بپرهیزد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نوشت: فخر روحانی گفت: نباید باور داشت که غالب جامعه ما را افراد بدحجاب یا بی حجاب تشکیل داده اند. ممکن است ما دچار یک تحلیل اشتباه مبنی بر غالب بودن افراد بی حجاب بر افراد با حجاب شویم. اما لازم است بپذیریم که برهنگی به دلیل سکوت نهادهای فرهنگی ما در حال تبدیل به یک فرهنگ است. زیرا ما هنوز برنامه دقیقی برای مقابله با این معضل نداریم و جوان هنوز چرایی اهمیت حجاب را نمی داند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «دوزیست» یک رسانه فرهنگی هنری است که قریب به دوسال در حوزه سینما و ادبیات مشغول به فعالیت است. ماموریت اصلی «دوزیست»، ایجاد گفتمان بر بستر موضوعات اجتماعی با محوریت فیلم‌ها و کتاب‌هاست. این مجموعه هر ماه یک فیلم و یک کتاب را از نقطه نظر اشتراکشان بر یک مفهوم اجتماعی بررسی کرده و به گفتگو می‌گذارد و در انتهای ماه به همراه کارشناسان و با حضور جمعی...

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده‌بان ایران نوشت: حقیقت پور در پاسخ به اینکه به قدرت رسیدن چهره‌های تندرویی همچون مجتبی ذوالنوری که روز برجام را به آتش کشید، چه تبعاتی به همراه دارد، گفت: فکر می‌کنم تغییر کرده‌اند و الان ایشان دیگر برجام را آتش نمیزنند. برداشتم این است که تاکتیتکی هم که شده تغییر کرده‌اند. شاید به این نتیجه رسیده‌اند که در مقطع فعلی قبول برجام برای حل مسائل داخلی‌مان مفید باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مصطفی پورمحمدی گفت: اگر شرایط حضور و تحقق خواسته مردم را فراهم کنیم حتما مردم مشارکت بالا در انتخابات خواهند داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سحرگاه سوم خرداد 1359، اکبر گودرزی، سرکرده گروهک تروریستی فرقان به همراه پنج تن دیگر از اعضای این گروه به نام‌های سعید مرآت، علی حاتمی، محمد متحدی، حسن اقرلو، عباس عسگری و علیرضا شاه‌بیک بعد از محاکمه در دادگاه، اعدام شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده ایران گفت: وقتی ما در آستانه توافق بودیم و متحد نزدیک آمریکا نسبت به خواسته ایران اظهار نظر مثبتی می‌کند، دیگر بهانه‌ای دست غربی‌ها و آمریکایی‌ها نیست. بورل فردی نیست که در برابر دولت آمریکا حرف خلافی بزند.

خبرگزاری مهر

دزفول - امام جمعه دزفول با بیان اینکه چهارم خرداد بهانه‌ای برای بازخوانی مقاومت است بر ضرورت ثبت و ضبط تاریخ شفاهی دفاع مقدس در این شهرستان تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادنیوز نوشت: نعمتی، نماینده ادوار مجلس گفت: با ایجاد فشارهایی سعی می‌کنند مردم را ناراضی کنند تا در انتخابات‌ها حضور نداشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

امام جمعه هشتگرد در یک گفت‌وگوی متفاوت به سوالات مختلفی درباره وضعیت روحانیت، حجاب، سلبریتی‌ها و برخی دیگر از مسائل اجتماعی و سیاسی پاسخ گفت.