یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر لزوم مشارکت بالا در انتخابات امسال، گفت: اگر قبول داریم مشارکت بالا برای کشور لازم است و اقتدار بالا ایجاد کرده و دشمنان را دفع می‌کند، پس باید توجه کنیم این بحث جدی است و باید در انتخابات مشارکت بالا با همه طیف‌ها و سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها شکل گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به سرد بودن فضای انتخاباتی در حال حاضر، اظهار داشت: شرایط مشارکت در انتخابات در آینده بهبود خواهد یافت.

خبرگزاری مهر

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: مشارکت بالا برای کشور لازم است چون دشمنان را دفع می‌کند، لذا باید در انتخابات مشارکت بالا با همه طیف‌ها و سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها شکل گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای عالی قضایی عراق در تاریخ 29 ژوئن با استناد به مفاد ماده 14 قانون مجازات این کشور، مجوز اقدام قانونی علیه هتاک به قرآن کریم در سوئد را صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

منبیان نوشت: فعال سیاسی اصول‌گرا می‌گوید: جریان جبهه پایداری به شدت کاسب است به این معنی که هر وقت سهم خود را بگیرد با هر یک از جریانات ائتلاف خواهند کرد تا جایی که بنده بر این باور هستم اگر اصلاح‌طلبان تندرو هم سهم خوبی به این جبهه بدهند با آنها ائتلاف می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

داوود حشمتی در شرق نوشت: سعید حجاریان اخیرا «جناح‌بندی» گروه‌ها در شرایط فعلی را «ممتنع» شمرده و معتقد است تفاوتی میان گروه‌های اصولگرا مشاهده نمی‌کند. اما آیا واقعا میان گروه‌های مختلف اصولگرایی تفاوتی وجود ندارد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده رفسنجان در مجلس خبر برگزاری جلسه میان اعضای جبهه پایداری با وزرا درباره انتخابات را شایعه خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان کل کشور در نامه‌هایی به دادستان‌های کل دو کشور عراق و سوئد، خواستار برخورد و مجازات فرد اهانت کننده به قرآن شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: تشکیل شورای ائتلاف و شورای وحدت و آنچه این دو شورا در انتخابات سال‌های 98 و 1400 پشت سر گذاشتند به خوبی گویای انتظار هر یک برای در دست گرفتن یا حفظ قدرت تاثیرگذاری و تصمیم‌گیری در بین اصولگرایان است. در سکوت بسیاری از چهره‌ها و گروه‌های سنتی اصولگرا می‌توان این استدلال را شنید که حالا که صدای نقدها از «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی» بلند شده، چرا راهبری و تصمیم‌سازی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان در پی رحلت عالم جلیل القدر حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید شکرالله طاهری «ره» پیامی مشترک صادر و دو روز در لرستان عزای عمومی اعلام کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پی اهانت به قرآن کریم، ایران سفیر جدید به سوئد اعزام نیم کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای، خواستار طرح شکایت دولت در محافل حقوقی بین‌المللی و سازمان ملل علیه دولت سوئد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای، خواستار طرح شکایت دولت در محافل حقوقی بین‌المللی و سازمان ملل علیه دولت سوئد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی خضریان به تشریح نشست کمیسیون اصل 90 مجلس با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی و معاونان این سازمان پرداخت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای آتش‌زدن قرآن در سوئد را محکوم کرد.