یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

دولت آقای رئیسی باید قدردان اختیاراتی باشد که به او تفویض شده است، مانند مذاکره مستقیم با آمریکا در عمان و واشنگتن و نیز توافق با آژانس، اختیاراتی که هرگز به دولت آقای روحانی داده نمی‌شد.

وب‌گاه عصر ایران

عباس عبدی: همه رویدادهای انتخاباتی سال 92 پیش از اتفاق افتادن از نظر ناظران غیر ممکن می‌نمود ولی بعد که اتفاق افتاد گمان کردند که این کار باید اتفاق می‌افتاد و طبیعی بود. بنابر این تمام آنچه درباره احتمال رخ دادن وضعیت‌های بد سیاسی در آینده گفته می‌شود هیچکدام الزامی نیست اگر هم رخ دهد شاید محصول بی‌ارادگی ما است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی در یادداشتی با عنوان «پویایی سیاست» در روزنامه اعتماد نوشت:‌انتخابات سال 1392 به‌رغم همه مشکلات آن جایگاه نهاد انتخابات را ارتقا داد. حمایت اصلاح‌طلبان از او نیز به نوبه خود فصل جدیدی را در معنای سیاست عملی در ایران پس از انقلاب گشود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک همسر شهید مدافع حرم گفت: از وضعیت حجاب در خیابان‌ها گریه‌مان می‌گیرد!

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر فوری نوشت: محمد باقری بنایی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آزادسازی دلارهای بلوکه شده عملا اتفاق نخواهدافتاد و دلاری به ایران ارسال نخواهدشد؛ احتمالا به ازای دلارهایی که در عراق، افغانستان، پاکستان، کره جنوبی و... داریم به ایران کالاهای اساسی مثل دارو خواهندداد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اطلاعات نوشت: مردم خواستار برقراری آرامش و حل مسایل داخلی و به خصوص خارجی با محور رفع تحریم‌ها در هر چارچوبی - از جمله برجام - و به قید فوریت هستند تا از این رهگذر اوضاع زندگی و سفره‌شان در این شرایط دشوار اقتصادی اندکی بهبود یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: ایمن آبادی با اشاره به اظهارات ظریف در مورد برجام تصریح کرد: ظریف مطلب بسیار درستی درباره برجام گفت مگر این افراد نمی‌گفتند مرده برجام هم قابل دفن نیست و باید دور انداخته شود؟ چرا الان برجام را پاره نمی‌کنند؟ پس چرا دیپلماسی التماسی دارید؟ از طرفی با خبرسازی های دروغین درباره مذاکرات به دنبال کنترل بازار ارز هستید. از آن طرف رویترز و آمریکا مذاکره با ایران را تکذیب می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه هم میهن نوشت: پیش از شروع مجلس هشتم، فراکسیون اصولگرایان این مجلس تشکیل جلسه داد و از میان علی لاریجانی و غلامعلی حدادعادل، علی لاریجانی را به‌عنوان رئیس مجلس هشتم برگزید.

وب‌گاه خبر آنلاین

حالا که مسئولیت اداره اقتصاد کشور به گردن دوستان خودشان افتاده است، دیگر نه فقط تحریم را زیباترین نعمت نمی‌دانند بلکه تازه متوجه شده‌اند که تحریم به قول ما کرمانی‌ها چه زهرِ زقاتلی است!

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران، ارگان دولت یکی از صفحات امروز خود را به مطالبی برای حمله مجدد به وزیر امور خارجه دولت روحانی و برجام اختصاص داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: فعال سیاسی اصولگرا گفت: بعضی از افراد قلدر متصل به قدرت و ثروت در جامعه بزرگ اصولگرایی انشقاق ایجاد کردند و با پررویی کامل حتی جامعه روحانیت مبارز و بسیاری از دلسوزان انقلاب را کنار زدند و به طوری که در این چند دوره اخیر چنین احساس و برداشت می‌شد که خدایی ناکرده نکند که انتخابات فرمایشی شده و حتی رای حداقلی مردم هم دستاوردی نداشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: محمد مرندی، مشاور تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در گفت‌وگو با شبکه المیادین گفت: دولت‌های غربی مدام در مورد فعالیت هسته‌ای ایران دروغ می‌گویند و امروز این موضوع ثابت شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: حجاب یک امر فرهنگی، اجتماعی و در ارتباط وثیق با اعتقادات اسلامی و مذهبی و در عین حال شخصی است. ضمن پذیرش اینکه استفاده از زور، اجبار و خشونت در حوزه های فرهنگی هرگز کارساز نبوده است باید بدانیم که امور فرهنگی و اجتماعی فقط با سازگاری، همراهی، هماهنگی، باور و پذیرش درونی تک تک آحاد جامعه می‌تواند جا بیفتد و به سامان روحی و روانی جامعه منجر شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه نیوز نوشت: عضو جامعه روحانیت گفت که خبرهای خوشی از مشارکت سلیقه های مختلف به گوش می رسد و این هم مزید بر شرکت گسترده است. لذا حتما انتخابات پرشور خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به عقیده آیت‌الله جوادی آملی، اگرحوزه ها حساب شده کار کنند، استقلال خودشان را حفظ کنند و تنها با خدا و ائمه اطهار علیهم السلام معامله کنند، مردم هم احترام می گذارند، حتی اگر به مسئله ای معتقد نباشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به عقیده آیت‌الله جوادی آملی، اگرحوزه ها حساب شده کار کنند، استقلال خودشان را حفظ کنند و تنها با خدا و ائمه اطهار علیهم السلام معامله کنند، مردم هم احترام می گذارند، حتی اگر به مسئله ای معتقد نباشند.