یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای، خواستار طرح شکایت دولت در محافل حقوقی بین‌المللی و سازمان ملل علیه دولت سوئد شد.

خبرگزاری میزان

جامعه روحانیت مبارز طی بیانیه‌ای هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای با محکومیت آتش‌زدن قرآن در سوئد، خواستار طرح شکایت دولت در محافل حقوقی بین‌المللی و سازمان ملل علیه دولت سوئد شد.

خبرگزاری مهر

جامعه روحانیت مبارز اعلام کرد: تکرار اقدام جنون آمیز و هتک حرمت و اهانت سازمان یافته به ساحت قدسی قرآن کریم با مجوز رسمی و پشتیبانی دولت سوئد، نشان از اوج استیصال غرب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله شبیری زنجانی: زمان شاه که حجاب ضدارزش بود، آن کسی که مینی‌ژوپ‌پوش بود، دهه اول محرم به احترام امام حسین یک پیراهن مشکی می‌پوشید و تقریباً یک دهه حجاب را رعایت می‌کرد

وب‌گاه عصر ایران

سیدجعفر شبیری زنجانی در برنامه «حضور»، درخواست عفو عمومی رئیس قوه قضائیه از رهبر معظم انقلاب در خصوص محکومان حوادث سال گذشته را نشان از پختگی حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای خواند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: آیت‌الله سید جعفر شبیری زنجانی: آقای خلخالی هم یک کارهای مثبتی انجام داد، ولی اعدام‌هایی انجام داد که امام او را هم کنار گذاشتند، ولی کارهای اولیه‌ای که انجام داد، انصافاً کار او بود که توانست انجام بدهد، ولی یک مقدار در یکی از جریانات امام متوجه شدند تعدادی افراد بی‌حساب اعدام شدند و به همین دلیل او را کنار گذاشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی دیده‌نشده از روحانی سرشناس با پوششی متفاوت منتشر شده است.

خبرگزاری مهر

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پیامی رحلت عالم جلیل القدر حضرت حجت الاسلام حاج شیخ محمد رضا آشتیانی را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعی از فعالان سیاسی ابلاغیه اخیر ستاد انتخابات کشور را در راستای تامین سلامت انتخابات اسفند امسال عنوان کردند و گفتند: این ابلاغیه مشکل مبنایی نداشت و محتوای آن در راستای برگزاری یک انتخابات سالم است

وب‌گاه خبر آنلاین

حکایت مجلس مشروطه و عدالتخانه در ایران از همان ابتدا برای نظام سلطانی قاجار و جامعه‌ی استبداد زده‌ی ایران آن قدر غریب می‌نمود که هنوز از پس قبول بی‌زحمت آن در ابتدا و صدور فرمان مشروطیت، نیت خیر پشت حکم ملوکانه‌ی مظفرالدین‌شاه را باور نداشته و نداریم و او را شاه ضعیف و بیمار می‌خوانیم و گویی همان شیوه‌ی محمدعلی‌شاهی را برای به توپ بستن مجلس به عنوان یک خالص‌سازی سخت و خشن، بیشتر باور...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون رئیس جمهور گفت: انقلابیون فکر می‌کردند که باید سال‌ها با رژیمی که تمام دنیا از او حمایت می‌کند، مبارزه کنند، اما دیدیم که با کمک خدا زودتر از موعد پیروزی حاصل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: سید محمود میرلوحی، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر این مصوبه تبدیل به قانون شود باید بگوییم که این آقایان فاتحه انتخابات را خوانده‌اند و محلی برای انتخابات رقابتی و آزاد باقی نگذاشته‌اند. نظارت استصوابی تقریبا 134 ماده دیگر قانون انتخابات را تعلیق، بی اثر و بی خاصیت کرده بود و این قانون هم که بیاید، بقیه آن را بی خاصیت می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

«جمهوریت نظام اسلامی، مبانی و راهکارها» عنوان دیگری از سلسله نشست‌های «راه گفت وگو» در مؤسسه اطلاعات است که با حضور محمد عطریانفر، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی و مهدی فضائلی، کارشناس و فعال رسانه‌ای و محمد خدادی، دبیر جلسه برگزار شد. آنچه در ادامه می‌خوانید چکیده مباحث مطرح شده در این نشست است که در شماره روز دوشنبه 29 خرداد 1402 روزنامه اطلاعات منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

میرلوحی گفت: می‌بینید که تاکنون شورای نگهبان چه برخوردی با انتخابات داشته و مجلس فعلی محصول شورای نگهبان است. اگر بنا است به فرمایش رهبری برگردیم و انتخابات به مفهوم واقعی کلمه آزاد، رقابتی و سالم شود، به نظر می‌آید فعلا محل آن شورای نگهبان است؛ اگر این مصوبه تبدیل به قانون شود باید بگوییم که این آقایان فاتحه انتخابات را خوانده‌اند و محلی برای انتخابات رقابتی و آزاد باقی نگذاشته‌اند.