یک‌شنبه 8 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه بابل گفت: واضح بود که برنامه قتل آیت الله سلیمانی سازمان‌دهی شده بود. آقای سلیمانی واقعا ذخیره پولی زیادی نداشت و گفته‌ها در فضای مجازی شایعه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین روحانی گفت: بعد از دستگیری قاتل او ادعا کرد که ایشان را نمی‌شناخته و فکر کرده که برادر معاون بانک است و ظاهرا این فرد وامی را تقاضا کرده بود، ولی آن آقا نداده و این مرد برای انتقام دست به همچین عملی زده بود. روز پنجشنبه در نیروی انتظامی بابلسر گفت که من ایشان را کاملا می‌شناختم. واضح بود که برنامه قتل سازمان‌دهی شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه بابل گفت: واضح بود که برنامه قتل آیت الله سلیمانی سازمان‌دهی شده بود. آقای سلیمانی واقعا ذخیره پولی زیادی نداشت و گفته‌ها در فضای مجازی شایعه است.

خبرگزاری تسنیم

اسامی افرادی که امام خمینی در چند انتخابات به ایشان رأی داده است به تازگی از سوی موسسه تنظیم و نشر آثار امام منتشر شد که بیانگر نکات جالبی از منظومه فکری ایشان است.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه بابل: هرکس که صورت قضیه و فیلم را ببیند، تشخیص می‌دهد که این اتفاق عادی نبوده. تناقضات در گفته‌های قاتل نشان می‌دهد که سلسله مراتبی پشت پرده است و تردیدی دراین قضیه نیست.

خبرگزاری مهر

اصفهان - نماینده ولی فقیه و امام جمعه و استاندار اصفهان در پیامی مشترک شهادت آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: در میان 30 نام که امام خمینی برای مجلس اول (در سال 58) نوشته اسامی 8 یا 9 چهره شاخص ملی مذهبی که در فهرست حزب جمهوری اسلامی نبودند دیده می‌شود. این امر نشان می‌دهد در آن زمان اولویت امام رأی‌آوری طیف شورای انقلاب در مقابل مجاهدین خلق، حزب توده و فداییان خلق بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در میان 30 نام که امام خمینی (ره) برای مجلس اول (در سال 58) نوشته اسامی 8 یا 9 چهره شاخص ملی‌مذهبی که در فهرست حزب جمهوری اسلامی نبودند دیده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در میان 30 نام که امام خمینی برای مجلس اول (در سال 58) نوشته اسامی 8 یا 9 چهره شاخص ملی مذهبی که در فهرست حزب جمهوری اسلامی نبودند دیده می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

در میان 30 نام که امام خمینی برای مجلس اول (در سال 58) نوشته اسامی 8 یا 9 چهره شاخص ملی مذهبی که در فهرست حزب جمهوری اسلامی نبودند دیده می‌شود. این امر نشان می‌دهد در آن زمان اولویت امام رأی‌آوری طیف شورای انقلاب در مقابل مجاهدین خلق، حزب توده و فداییان خلق بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جریان اصولگرا به اندازه‌ای درگیر تشتت است که شاید از سال 1401 به بعد دیگر نتوان نام «جریان» بر آن گذاشت و باید با عنوان «محفل» از آن یاد کرد، چراکه اختلاف‌ها به اندازه‌ای پررنگ و تعدد سلیقه‌ها و گعده‌ها به اندازه‌ای زیاد شده است که عنوان جریان به سختی با وضعیت فعلی آنها تطابق دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: جریان اصولگرا به اندازه‌ای درگیر تشتت است که شاید از سال 1401 به بعد دیگر نتوان نام «جریان» بر آن گذاشت و باید با عنوان «محفل» از آن یاد کرد، چراکه اختلاف‌ها به اندازه‌ای پررنگ و تعدد سلیقه‌ها و گعده‌ها به اندازه‌ای زیاد شده است که عنوان جریان به سختی با وضعیت فعلی آنها تطابق دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمید انصاری، قائم‌مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در ادامه انتشار اسناد منتشر نشده از امام خمینی و دفتر امام، در یادداشتی نوشت: برای اولین‌بار چهار فهرست شامل اسامی کسانی که امام خمینی در چند انتخابات حساس دهه اول انقلاب به ایشان رای داده است، منتشر می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: انتشار فهرست اسامی کسانی که امام خمینی در چند انتخابات به ایشان رأی داده است در واقع بیانگر رفتار عملی امام خمینی در مواجهه با انتخابات ها می باشد و از جنبه های گوناگون قابل تحلیل و تفسیر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام والمسلمین شهید شیخ مهدی شاه آبادی فرزند آیت الله شاه آبادی؛ شهیدی که در سال 1309 در قم متولد شد و از همان بدو تولد شاهد مقابله پدر با سیاست‌های ضد دینی رضا پهلوی بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد