پنج‌شنبه 19 مهر 1403

جشنواره رسانه و کرونا در زنجان برگزار می شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
جشنواره رسانه و کرونا در زنجان برگزار می شود

زنجان - ایرنا - معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری جشنواره رسانه و کرونا در این استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 10 اردیبهشت امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ابراهیم قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت اطلاع رسانی و نیز قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه در شرایط شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: جشنواره رسانه و کرونا در پنج بخش خبر، تیتر، عکس، مصاحبه و گزارش برگزار می شود.

وی ادامه داد: آثاری در این جشنواره شرکت داده می شوند که در فاصله زمانی ابتدای اسفندماه 98 تا ابتدای اردیبهشت سال جاری در یکی از نشریات محلی، خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان منتشر شده باشند.

قاسمی با بیان اینکه از بین آثار رسیده در هر بخش، یک اثر به عنوان برگزیده انتخاب می شود، افزود: به برگزیدگان هر بخش، لوح سپاس و مبلغ 2 میلیون ریال اهدا می شود.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 10 اردیبهشت امسال است، گفت: متقاضیان شرکت جشنواره می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان واتس آپ به شماره 09123411744 ارسال کنند.

وی ادامه داد: هر شرکت کننده مجاز به ارسال حداکثر سه اثر به دبیرخانه جشنواره است.

قاسمی یادآرو شد: جشنواره رسانه و کرونا به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان زنجان برگزار می شود.

گفتنی است در زمان حاضر 85 رسانه در استان زنجان مجوز فعالیت دارند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*