دوشنبه 16 مهر 1403

جشنواره کن عرصه تقابل با انقلاب اسلامی و ایمان است / دم خروس سیاسی کاری جشنواره کن بیرون زد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
جشنواره کن عرصه تقابل با انقلاب اسلامی و ایمان است / دم خروس سیاسی کاری جشنواره کن بیرون زد

ستار هدایت‌خواه با اشاره به اینکه با دعوت رئیس جمهور اوکراین در جشنواره کن دم خروس سیاسی این جشنواره بیرون زد گفت: جشنواره کن عرصه تقابل با انقلاب اسلامی و ایمان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده اسبق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با صبح زاگرس با اشاره به اتفاق صورت گرفته در جشنواره کن گفت: فیلمهای پذیرفته شده از سالهای قبل با انگیزه و نگاه سیاسی و برای تقابل با انقلاب اسلامی پذیرفته می شد.

ستار هدایت خواه افزود: دم خروس سیاسی کاری جشنواره کن آشکارا با دعوت از رئیس جمهور اوکراین بیرون زد و این جشنواره ها عرصه تقابل با انقلاب اسلامی است و پشت پرده اصلی آن اسرائیل است.

وی با اشاره به اینکه صهیونیسم دشمن اصلی مومنان هستند و پرچمدار ایمان ایران است گفت: از سال‌ها پیشتر اگر از ایران فیلمی پذیرفته می شد، محتوای آن سیاه نمایی و تخریب چهره جمهوری اسلامی و حجمه به ارزشهای دینی بوده و این یک اصل کلی برای پذیرفتن فیلمهای ایرانی این جشنواره ها است.

هدایت خواه با تاکید بر اینکه به اذعان کارشناسان این فیلمها از نظر فنی فاقد ارزش های هنری و سینمایی می باشدگفت: به دلیل سیاه نمایی بر علیه ایران و اسلام این فیلمها مورد توجه قرار می گیرند.

فعال فرهنگی و سیاسی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال در کنار سیاه نمایی هایی که از قبل وجود داشت جنایتی شکل گرفته و به صاحت مقدس امام رضا (ع) توهین شده که مردم پاسخ می دهند گفت: اشتیاق و ابراز اردت مردم به امام رضا (ع) بیشتر شده و مردم از عوامل نقش آفرین در این اهانت متنفر هستند.

انتهای پیام /