پنج‌شنبه 14 تیر 1403

جمله جنجالی پزشکیان در مورد سردار سلیمانی در مناظره با جلیلی چه بود؟ + فیلم و واکنش ها

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
جمله جنجالی پزشکیان در مورد سردار سلیمانی در مناظره با جلیلی چه بود؟ + فیلم و واکنش ها

شامگاه دوشنبه 11 تیرماه 1403 اولین مناظره میان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای دومین دور انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد. در یکی از لحظات مناظره اول، پزشکیان جمله ای در مورد سردار سلیمانی گفت که با واکنش هایی همراه شد. شامگاه دوشنبه 11 تیرماه 1403 اولین مناظره میان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای دومین دور انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد. در یکی از لحظات مناظره اول، پزشکیان جمله ای...

شامگاه دوشنبه 11 تیرماه 1403 اولین مناظره میان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای دومین دور انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد. در یکی از لحظات مناظره اول، پزشکیان جمله ای در مورد سردار سلیمانی گفت که با واکنش هایی همراه شد. جمله مسعود پزشکیان در مورد سردار سلیمانی در مناظره اول با سعید جلیلی خبرساز شد.

بخشی از واکنش ها به سخن مسعود پزشکیان در مورد شهید سلیمانی در پی می آید:

آذری جهرمی:

شهید سلیمانی برای آمریکای سلطه گر مزاحم بود، شهیدش کردند، رضوان خدا و درود همه ملت ایران بر او. بین ما و خدا، شما برای آمریکا چه نقشی دارید؟ یاورش هستید یا مزاحمش که حتی یک تحریم هم نشدید؟

داوود حشمتی، روزنامه نگار با اشاره به اینکه مشابه جمله پزشکیان در مورد شهید سلیمانی را قبلا یکی از سرداران سپاه گفته، نوشت: آقای جلیلی امشب همه هوادارانش را ناامید کرد

پزشکیان امشب در مناظره با جلیلی گفته بود: «شهید سلیمانی در غزه و سوریه موی دماغ آمریکا بود». برخی به این جمله پزشکیان واکنش نشان دادند.

مجتبی بیات جامعه شناس در توییتر نوشت: امام خمینی در سال 1342 از تعبیر «موی دماغ» بودن حوزه علمیه قم برای مفاسد رژیم پهلوی استفاده کرده‌اند.

قبل از شلوغ کاری و خرج کردن حاج قاسم به پای ناتوانایی‌های خود به سطر سوم صفحه 208 صحیفه رجوع کنید!

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

جمله جنجالی پزشکیان در مورد سردار سلیمانی در مناظره با جلیلی چه بود؟ + فیلم و واکنش ها 2
جمله جنجالی پزشکیان در مورد سردار سلیمانی در مناظره با جلیلی چه بود؟ + فیلم و واکنش ها 3
جمله جنجالی پزشکیان در مورد سردار سلیمانی در مناظره با جلیلی چه بود؟ + فیلم و واکنش ها 4