دوشنبه 16 مهر 1403

حرکتی که ماهیتش آتش زدن قرآن و تعرض به حجاب باشد از سوی دشمن شکل گرفته است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
حرکتی که ماهیتش آتش زدن قرآن و تعرض به حجاب باشد از سوی دشمن شکل گرفته است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نوعی اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در همایش امنیت اتفاقی نیست که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی برگزار شد، گفت: امام راحل با انقلاب خود بر علیه طاغوت قیام کرد و این در حالی بود که کل دنیا حامی نظام شاهنشاهی بودند ولی وقتی با اخلاص وارد میدان شوی، خداوند ناممکن هارا ممکن میکندعلی رغم حمایت دشمن از شاه، مردم از امامشان حمایت کردند. وی...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نوعی اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در همایش امنیت اتفاقی نیست که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی برگزار شد، گفت: امام راحل با انقلاب خود بر علیه طاغوت قیام کرد و این در حالی بود که کل دنیا حامی نظام شاهنشاهی بودند ولی وقتی با اخلاص وارد میدان شوی، خداوند ناممکن هارا ممکن میکندعلی رغم حمایت دشمن از شاه، مردم از امامشان حمایت کردند.

وی افزود: در آن زمان که جهان دو قطبی بود و جز ناتوی غربی به سرکردگی آمریکا در سمت غرب و امپراطوری شرق به فرماندهی روسیه در شرق جبهه مستقلی وجود نداشت شعار امام، نه شرقی نه غربی بود و آنجا بود که تحلیل گران دنیا از تشکیل قدرت سوم جهانی خبر میدادند.

نوعی اقدم بیان کرد: پس از انقلاب آمریکا پیشنهاد آمریکا به ایران این بود که ملت ایران میتوانند هرطور میخواهند زندگی کنند ولی حتی اگر شده در ظاهر باید آمریکا را ارباب خود بدانند؛ امام خمینی بر دهان آمریکا زد و گفت تنها خداوند ارباب ماست.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) گفت: اینظور نبوده که ما پس از انقلاب با آمریکا گفتگویی نداشته باشیم؛ گفتگو داشتیم ولی در تمام این مذاکره ها حرف آمریکا یک چیز بود. آنها خواستار عدم موجودیت ایران بودند و آنها بعد از 43 سال ایستادگی ما هنوز هم روی این استراتژی خود ایستاده اند.

وی با بیان اینکه قدرت آمریکا جهانی بوده اما به لطف خدا ما هرچه خواستیم اتفاق افتاد و کسی هم نتوانست جلوی ما را بگیرد، اضافه کرد: آمریکا با استراتژی نیل تا فرات، سلاح، نیرو و امکانات جاسوسی، اطلاعاتی و ماهواره ای به اسرائیل داد به این امید که بتوانند در گام نخست جلوی خروج انقلاب از ایران را بگیرند و در گام بعد انقلاب را سرنگون کنند؛ ولی امام به شخصه در برابر اسرائیل اقدام نکرد بلکه حزب الله را سازماندهی و تجهیز کرد و اینگونه با تقویت مقاومت در لبنان از حمله به ایران جلوگیری شد.

نوعی اقدم تصریح کرد: در تجزیه تحلیل جنگ های دنیا فرمولی به نام یک به سه وجود دارد و این بدان معناست که اگر قدرت و توان نظامی کشوری در برابر قدرت و توان نظامی کشور دیگری سه به یک باشد، یک در برابر سه محکوم به شکست است؛ با این اوصاف انقلاب نوپای ایران بدون هیچ نیرویی در برابر صدام که قدرتش 10 به یک بود با حضور مردم و شیر مردان خود مقاومت کرد.

وی با بیان اینکه ما سرمان برود تن به ذلت نمیدهیم. ما قهرمان ایمانمان، باورمان و اعتقاداتمان هستیم، اضافه کرد: من خودم را سردار نمیدانم اما آرزویم سردار شدن است و اوج سردار شدن بی سر شدن ماست. ما فدایی مردم هستیم و برای امنیت مردممان از جانمان میگذریم. ما بدون سلاح و تجهیزات و با توکل بر خدا به جنگ دشمن رفتیم.

نوعی اقدم با بیان اینکه آمریکایی ها القاعده و طالبان را علیه ما سازماندهی کردند ولی ما آنها را از روی زمین محو کردیم، افزود: فرق داعش با القاعده و طالبان این بود که داعش از کل دنیا جمع آوری شد؛ تنها از اروپا 11500 داعشی که ز1500 نفر آنها زن بودند به داعش پیوستند، که این زن ها مورد آزار جنسی خود داعشیان قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: نیروهای آمریکایی و اسرائیلی به داعشی ها آموزش می دادند و هدف آنها نیز ایجاد خلافت اسلامی در عراق و شام بود زیرا میخواستند از ریشه به اسلام حمله کنند؛ با این اوصاف در عراق برای تخریب قبور ائمه و از بین بردن شیعیان و در سوریه برای از بین بردن حکومت حافظ اسد که وفادار به امام و انقلاب بود اقدام کردند.

وی با بیان اینکه کل دنیا میگفتند اسد باید برود ولی نرفت زیرا جمهوری اسلامی نگذاشت، افزود: پنتاگون سازمان دفاعی آمریکا هیچوقت حاضر به حمله به ایران نشد زیرا نمی دانست که ایران چه چیزی در آستین خود دارد و این بخاطر شکست های پی در پی عملیات های شناسایی آمریکا در برابر ایران بود.

نوعی اقدام بیان کرد: یکی از عناصری که در همه جا حضور داشت و کابوس آمریکایی ها شده بود، شهید قاسم سلیمانی بود که پس از شهادتش، آمریکا دیگر با حاج قاسم طرف نبود؛ بلکه با شهید سلیمانی طرف بود از این رو عرصه به آنها تنگ تر شد.

وی با بیان اینکه ما دنبال مادیات نیستیم. ما فدایی این خاک و مردمیم و آرزوی ما شهادت است، اظهار کرد: امام جغرافیای نبرد را هزاران کیلومتر دور تر کرد تا بوی باروت به ما نرسد، اما امروز دشمن روش جنگ را تغییر داده و از جنگ نظامی به جنگ شناختی و ادراکی روی آورده است. اسلحه این جنگ فضای مجازی است و خاصیت فضای مجازی ایجاد فتنه و ویژگی فتنه تشخیص سخت حق از باطل است.

نوعی اقدام اظهار کرد: اینطور نیست که ما اشکال نداشته باشیم. ما اشکال داریم چون معصوم نیستیم. ما اشتباه میکنیم و نوکر مخالفانم هستیم. ما برای اعتراض ارزش قائلیم ولی با اغتشاش نمیسازیم.

وی افزود: حرکتی که ماهیتش آتش زدن قرآن، تعرض به حجاب و آتش زدن پرچم است یا توسط دشمن شکل گرفته و یا برگرفته از جو احساسی است که جوانان دارند.