سه‌شنبه 10 مهر 1403

حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که حفظ محیط زیست و بقای آن برای نسل های آینده یکی از معیارهای سنجش توسعه پایدار محسوب می شود، گفت: فعالیت ها و اقدامات اداره کل محیط زیست استان در نگهداشت منابع طبیعی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است

سردار عباسعلی محمدیان روز شنبه در دیدار با مدیرکل محیط زیست استان البرز ضمن تبریک هفته جهانی محیط زیست، افزود: همکاری و تعامل سازنده کلیه نهاد ها و مردم با اداره کل محیط زیست در حفظ منابع طبیعی بسیار موثر است.

وی با اشاره به این که توجه به محیط زیست یکی از شاخصه های توسعه پایدار در کشور است، گفت: بی توجهی یا کم توجهی به محیط زیست، مشکلات زیست محیطی عدیده ای را برای موجودات زنده به همراه خواهد داشت.

محمدیان در ادامه روز جهانی محیط زیست را به همه تلاشگران و حامیان محیط زیست تبریک گفته و اظهار امیدواری کرد که این روز فرصتی را فراهم آورد تا نگاه عمیق تری نسبت به این مساله پیدا کنیم و در حفاظت محیط زیست برای نسل های آینده مسئولانه تر رفتار کنیم.

فردین حکیمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی پلیس در تأمین نظم و امنیت جامعه خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همکاری و تعامل خوب فرماندهی انتظامی استان البرز، اقدامات و تدابیر خوبی در جهت انجام فعالیت ها و دستیابی به اهداف اداره کل حفاظت محیط زیست استان در چارچوب دستورالعمل های قانونی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: با همکاری همه نهادهای دولتی و عمومی و اقشار مختلف مردمی در حفظ محیط زیست و نعمت های خدادادی، آینده روشنی را برای نسل های بعد پیش رو خواهیم داشت.

روز 16 خرداد ماه به عنوان روز جهانی محیط زیست و از روز 16 تا 22 خرداد ماه نیز هرساله به عنوان هفته جهانی محیط زیست نامگذاری شده است.

*س_برچسب‌ها_س*