شنبه 9 تیر 1403

حماس: آینده نوار غزه بعد از شکست تجاوزات اسرائیل روشن می‌شود

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
حماس: آینده نوار غزه بعد از شکست تجاوزات اسرائیل روشن می‌شود

اقتصادنیوز: حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد: سرنوشت مردم فلسطین و آینده نوار غزه بعد از شکست تجاوزات جنایتکارانه اسرائیل، روشن می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، جنبش حماس فلسطین با صدور بیانیه‌ای در واکنش به توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه غزه در مرحله بعد از جنگ و صحبت‌هایی که «تساحی هنگبی» رئیس شورای امنیت داخلی رژیم اشغالگر در این زمینه مطرح کرد، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: صحبت‌های رئیس تروریست شورای امنیت داخلی رژیم اشغالگر درباره روز بعد از جنگ نسل کشی علیه نوار غزه، آینده سیاسی ملت فلسطین و همچنین اعلام طرح‌هایی که این رژیم با دولت آمریکا و سایر طرف‌ها درباره آنها مذاکره می‌کند، بیانگر اصرار رژیم فاشیست صهیونیستی برای ادامه مسیر شکست و ناامیدی است.

خبر مرتبط حماس تکذیب کرد / خبری از انتقال دفتر به عراق نیست

اقتصادنیوز: عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گزارش‌های رسانه‌های غربی درباره انتقال دفتر این جنبش از قطر به عراق را تکذیب کرد.

حماس در این بیانیه تاکید کرد: این نقشه‌های شوم در مقابل استواری و اراده مردم ما، قهرمانی، شجاعت و مقاومت آنها، تحت هیچ شرایطی اجرا نمی‌شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما در جنبش حماس تاکید می‌کنیم که سرنوشت مردم فلسطین و آینده نوار غزه بعد از شکست تجاوزات جنایتکارانه صهیونیست‌ها، روشن می‌شود و این مردم فلسطین هستند که برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند نه هیچ طرف دیگر.

این جنبش تصریح کرد: مردم فلسطین به هیچ طرفی اجازه دخالت در امور خود را نخواهند داد و مقاومت شجاع آنها، دست اشغالگرانی که می‌خواهند در سرنوشت و آینده مردم ما مداخله کنند را قطع خواهند کرد.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس هم امروز در سخنانی درباره توطئه‌های آمریکایی - صهیونیستی علیه غزه در دوره بعد از جنگ، گفت: همه طرح‌ها و نظرها درباره روز بعد از جنگ باید صرفاً فلسطینی باشد و هیچ طرف بیگانه حق دخالت در آن را ندارد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
حماس: آینده نوار غزه بعد از شکست تجاوزات اسرائیل روشن می‌شود 2