شنبه 14 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

سخنگوی دولت گفت: شهدای این چند روز اخیر کشور را باید شهدا و قربانیان تروریسم رسانه‌ای نامید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی دولت گفت: عملیات‌های تروریستی ناشی از ناامیدی دشمنان از تروریسم رسانه‌ای است که با حمایت دولت‌های تروریست‌پرور به وقوع پیوست.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیسی با اشاره به حوادث اخیر گفت: خیلی‌ها در قضایای اخیر به وظیفه‌شان عمل نکردند، خیلی از خواص در قضایای اخیر مردود شدند، وظیفه قانونی، شرعی، اخلاقی و انقلابی خودشان را در تنویر افکار عمومی انجام ندادند که باید انجام می‌دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کارشناس مسئول بیماری‌های قلب و عروق اداره بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت با اشاره به نشانه‌های بروز حمله قلبی، در عین حال اقداماتی که باید در این شرایط انجام شود را تشریح کرد.

خبرگزاری دانا

در پی حمله تروریستی دو موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در خانه اصفهان، دو نفر از بسیجیان به شهادت رسیدند و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.

خبرگزاری تسنیم

اتفاقی دو هفته گذشته در کرج شاهد آن بودیم و شب گذشته در حمله تروریستی در ایذه و اصفهان به اوج خود رسید و مردم هدف شلیک گلوله قرار گرفتند، ورود دشمنان به فاز تروریستی و مسلحانه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زن جوانی که در پرونده مرگ مشکوک همسرش به همراه یک پزشک محاکمه شده بودند از سوی قضات شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران تبرئه شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جریان معاند در ادامه پروژه کشته‌سازی ادعا کردند جوانی در تجمعات دیشب تبریز کشته شده است در حالی که بر اساس گزارش اورژانس تبریز این جوان به نام علی عراقی بر اثر سقوط از ساختمان در تبریز جان باخت.

خبرگزاری دانا

محمد اسماعیل‌نیا از آتش‌سوزی 12 باب مغازه بر اثر اتصالات برق خبر داد و گفت: با حضور و تلاش مستمر نیروهای آتش‌نشانی با 5 دستگاه خودروی آتش‌نشانی حریق به سرعت مهار و اطفا شده است.

وب‌گاه الف

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به تشریح آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی ایذه پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آتش‌سوزی بزرگی که بامداد امروز (پنج‌شنبه) در سالن مسافران فرودگاه بغداد و برخی دفاتر آن رخ داده بود، مهار شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس گروه بانک خون بندناف و سلول‌های بنیادی سازمان انتقال خون ایران با اشاره به مزایای خون بندناف گفت: پیوند خون بندناف، جان 27 نفر از کودکان مبتلا به بیماری‌های نقص ایمنی و خونی را نجات داده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت گفت: اقدامات تروریستی دشمنان بی‌پاسخ نخواهد ماند. شهدای اخیر را باید شهدای تروریسم رسانه‌ای دانست.

وب‌گاه عصر ایران

اندیشکده آمریکایی: "الهام علی اف" باید بداند همان طور که گرجستان "ساکاشویلی" و عربستان "بن سلمان" در برابر روسیه و ایران تنها ماندند، در صورت تشدید تنش بین باکو و تهران، واشنگتن حمایت خاصی از جمهوری آذربایجان به عمل نخواهد آورد.