شنبه 14 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌هایی با اشاره به ورود سامانه بارشی و فعالیت آن در 26 استان، هشدار زرد طغیان رودخانه‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزرای خارجه ایران و پاکستان درباره تحولات، مناسبات دوجانبه و بین المللی با یکدیگر گفتگو کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بی ثباتی سیاسی و دخالت‌های خارجی عراق را نسبت به تحرکات تروریست‌ها منفعل کرده، اما این مسائل نمی‌تواند از مسئولیت این کشور در قبال مبارزه با تروریسم بکاهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به غرب کشور و احتمال وقوع سیل و بسته شدن مسیر برخی روستاها خبر داد.

خبرگزاری مهر

سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم با اشاره به اینکه ایران جزو 9 کشوری است که بیشترین آسیب ناشی از تغییرات اقلیم را دارد، گفت: طرح سازگاری با تغییرات اقلیمی لازم است اجرایی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با وجود گذشت 3 ماه از سیل امامزاده داوود، هنوز برای جلوگیری اقدامات غیرقانونی که جان مردم را تهدید می‌کند، کاری انجام داده نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اردوغان در حالی در نشست بالی شرکت می‌کند که که به نظر می رسد به طور فزاینده‌ای نسبت به جایگاه خود در جدول این گروه و انتخابات آتی ترکیه اطمینان دارد. بر خلاف بسیاری از پیش بینی ها اردوغان در کمک به توافق ماه جولای میان روسیه و اوکراین برای صادرات غلات از طریق دریای سیاه موفق عمل کرده است و در مقابله با تورم جهانی قیمت مواد غذایی نقش موفق و مهمی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استاد دکتر علینقی مشایخی در سرمقاله روز سه‌شنبه 3آبان‌ماه1401 تحت عنوان «الزامات سیاست‌های کلی برنامه هفتم» و آقای دکتر سجاد ابراهیمی در سر مقاله «تله رشد اقتصادی پایین» پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه روزنامه «دنیای‌اقتصاد» نکات مهمی را برای موفقیت برنامه هفتم توسعه مطرح کرده بودند که مسلما توجه به آنها شانس تحقق اهداف این برنامه توسعه را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انفجار در منطقه فاتح استانبول موجب آتش گرفتن خودرو ها شده و دیشب نیروهای آنش نشان در منطقه به مهار آتش پرداختند.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان و بلاول بوتور زرداری وزیر امور خارجه پاکستان، آخرین تحولات و مناسبات دوجانبه و بین المللی مورد رایزنی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه الاخبار لبنان، اسنادی منتشر کرده است که نشان می‌دهد منظور بن سلمان از هدف قرار دادن داخل ایران، تأثیرگذاری بر روی طبقه جوان ایران و ارائه تصویر رؤیایی از کشورهای عربی مانند امارات برای آنان است.

خبرگزاری دانا

شبکه راشاتودی بامداد چهارشنبه از انفجار در منطقه کوی "الفاتح" در شهر استانبول ترکیه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه اروپا که این روزها داعیه دار اعمال تحریم علیه ایران شده، دوشنبه عصر باز هم تحریم‌های جدیدی علیه تهران تصویب کرد؛ این اتحادیه تحریم‌هایی را علیه 29 شخص و سه سازمان اعمال کرد که از جمله می‌توان به تحریم علیه احمد وحیدی، تعدادی از اعضای بلند پایه در سپاه پاسداران و 4 تن از اشخاصی که در دستگیری مهسا امینی دست داشتند، اشاره کرد. به گزارش «ایسنا» به نقل از رویترز، اتحادیه اروپا اعلام...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاد دکتر علینقی مشایخی در سرمقاله روز سه‌شنبه 3آبان‌ماه1401 تحت عنوان «الزامات سیاست‌های کلی برنامه هفتم» و آقای دکتر سجاد ابراهیمی در سر مقاله «تله رشد اقتصادی پایین» پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه روزنامه «دنیای‌اقتصاد» نکات مهمی را برای موفقیت برنامه هفتم توسعه مطرح کرده بودند که مسلما توجه به آنها شانس تحقق اهداف این برنامه توسعه را افزایش می‌دهد. در ادامه بحث این دو بزرگوار من در اینجا...