شنبه 14 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن به رجب طیب اردوغان وعده داد که دولتش به حمایت از روند تامین جنگنده‌های آمریکایی «اف -16» به ترکیه ادامه خواهد داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اثر تصادف یک خودرو پژو 405 با شتر، راننده در دم جان سپرد.

وب‌گاه فرارو

رسانه‌های اجتماعی هرگز راهی طبیعی برای کار، بازی و معاشرت نبودند. با این وجود، جایگزین شدن آن به جای راه‌های طبیعی از طریق جهشی عجیب و بسیار ظریف صورت گرفت که تشخیص وقوع آن در لحظه دشوار بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور نسبت به نفوذ سامانه بارشی، بارش باران و برف و احتمال خسارت به محصولات و ادوات کشاورزی در 8 استان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه ظهور تروریسم اقتصادی، تهدیدی نوظهور برای توسعه پایدار به شمار می‌رود، گفت: اقدامات قهری اقتصادی غیرقابل توجیه و ناعادلانه‌ای که بر کشور من تحمیل شده است، رفاه و سلامت شهروندان ما را هدف قرار داده است.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نماینده البرز و جمعی از نمایندگان به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره ضرورت رسیدگی به کسرت مشمولین غایب که از بسیاری از خدمات محروم هستند را قرائت کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

آتش سوزی مترو صادقیه حادثه هولناکی بود که امروز اتفاق افتاد فردی در واگن این مترو با آتش زدن صندلی قسط حادثه آفرینی داشت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی کشور نسبت به نفوذ سامانه بارشی و احتمال خسارت به محصولات و ادوات کشاورزی در هشت استان هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور درباره نفوذ سامانه بارشی به 8 استان و احتمال خسارت به محصولات و ادوات کشاورزی هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک متخصص کودکان گفت: آنفلوانزا بر خلاف سرماخوردگی شروع ناگهانی دارد و همراه با تب بالاست، اما در سرماخوردگی شاهد شروع تدریجی بیماری هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پیامی درگذشت دانشجوی پزشکی این دانشگاه را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا جعفری در تشریح روند لایروبی کانال‌ها و مسیل‌های سطح شهر تهران و آمادگی مجموعه خدمات شهری شهرداری تهران برای بارش‌های احتمالی فصل پاییز و زمستان گفت: تقریبا به صورت مستمر به ویژه باتوجه به آغاز فصل بارش‌ها لایروبی کانال‌ها و مسیل‌های شهر تهران انجام می‌شود؛ البته هم لایروبی کانال‌ها و هم رسوب برداری حوضچه‌ها و مسیل‌های سطح شهر به صورت مستمر...

خبرگزاری دانا

راهداری قم در پاسخ به درخواست بخش درمان تامین اجتماعی قم مبنی بر ایمن سازی راه دسترسی تنها بیمارستان تامین اجتماعی قم راه را مسدود کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با اقدامات عملیاتی این پلیس، بیش از یک میلیون و 600 هزار انواع ارز به ارزش 235 میلیارد ریال کشف شد که در تعاقب این طرح، شاهد توقف سیر صعودی قیمت ارز و سیر نزولی آن در روزهای اخیر هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: وضعیت کمبود نیروی انسانی، بهبود وضعیت معیشت و مسکن و رفاه پیگیری می‌شود.