شنبه 14 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی از معامله گران باور دارند نرخ دلار در واکنش به افزایش سطح تنش های کشور های غربی و ایران آرایش صعودی به خود گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری 48 اخلالگر بازار ارز در اجرای طرح دستگیری دلالان و برهم زنندگان نظم این بازار خبر داد.

خبرگزاری دانا

کارشناس مسائل سیاسی در پاسخ به ادعاهای رئیس جمهور آذربایجان گفت: علی اف در حالی، از لزوم توجه به حقوق آذری زبان های ایران سخن می گوید و از جدایی آن سوی ارس ناله میکند که کشوری به نام آذربایجان در واقع متشکل از مناطقی است که طی قرارداد گلستان از ایران جدا شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوسف از واژگونی خودروی تیبا با دوکشته و دو مجروح خبر داد،

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - خشکسالی بر خلاف سیل، پدیده آرام و خزنده‌ای است که به تدریج محیط را تسخیر و به یک بلای طبیعی تبدیل می‌شود، پدیده‌ای که 89 درصد کردستان را خشکانده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: از دوازدهم تا بیست و سوم آبان ماه، 48 نفر از اخلالگران ارزی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی، دستگیر شدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری 48 اخلالگر بازار ارز در اجرای اجرای طرح دستگیری دلالان و برهم زنندگان نظم این بازار خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

نگرانی از تجزیه آمریکا و بروز جنگ داخلی در این کشور زمانی جدی‌تر می‌شود که بدانیم در این کشور طبق برخی برآوردها حداقل 300 گروه شبه نظامی مسلح با هزاران طرفدار حضور فعال دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از بانک مرکزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: با اجرای طرح مبارزه با اخلالگران و تامین‌کنندگان اهداف تروریسم اقتصادی از 12 تا 23 آبان، 48 نفر از اخلالگران ارزی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی، دستگیر شدند. به گفته وی، با اقدامات عملیاتی پلیس، بیش از یک میلیون و 600 هزار انواع ارز به ارزش 235 میلیارد ریال کشف شد. در پی این طرح، شاهد توقف...

وب‌گاه فرارو

ویدئوهای منتشر شده در تیک‌تاک ثابت می‌کنند که قطر دست به دامن هواداران فِیک شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اورژانس کرمان گفت: در پی دریافت گزارش این حادثه بلافاصله دو تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد و بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب یک دانش آموز پسر 13 ساله (تنها سرنشین پژو 405) در محل حادثه درمان سرپایی شد و پنج دانش آموز دختر 13 تا 14 ساله (سرنشین پژو پارس) با حال عمومی مساعد به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه کیهان نوشت؛: سران آن کشورهای غربی و پادوهای رسانه‌ای سعودی - صهیونیستی این جبهه که مدتی است به عوامل مزدور و تجزیه‌طلب برای ایجاد اغتشاش در ایران دخیل بسته‌اند شاید متوجه نباشند، ظرفیتی به مراتب بزرگ‌تر از این تجزیه‌طلبان داخل کشور خودشان هستند که حمایت از آنها می‌تواند، دردسرهای بزرگی برایشان ایجاد کند.

خبرگزاری فارس