شنبه 14 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان در حساب توئیتری خود نوشت: ایران و روسیه عزم مشترک برای پایان دادن به بحران افغانستان دارند

خبرگزاری تسنیم

درحالی تمامی اقدامات مراجع رسمی منجر به تسهیل دریافت اینماد شده ولی همچنان عده‌ای سعی در سنگ‌اندازی دارند، به گفته مرکز توسعه تجارت الکترونیکی فعالان پولشویی، قمار و مواد مخدر مخالفان اصلی الزامی شدن «اینماد» هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهارکرد: دو ترمینال یک و دو فرودگاه مهرآباد دیگر آثار باستانی تلقی می‌شوند، ترمینال 4 و 6 هم سوله صنعتی هستند و در شأن مردم ایران نیستند و باید ترمینال‌های این فرودگاه تجهیز و به روز شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انجمن دفاع از قربانیان تروریسم کشتن انسان‌های بی‌دفاع را نشانگر ضعف و زبونی و بن‌بست تروریست‌های کوردل دانست و خواستار چاره‌اندیشی موثر برای مقابله عملی با پدیده شوم تروریسم از سوی سازمان ملل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 29 هزار و 54 تومان (بیست و نه هزارو پنجاه و چهار تومان) اعلام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: وضعیت ترافیکی شب گذشته شهر تهران زرشکی بود و اکثر مسیرهایی که در زمان عادی را تجربه می‌کردیم، به پنج برابر رسیده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته یکی از مقام های کاخ سفید، ویلیام برنز، مدیر آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا در جریان مذاکرات روز دوشنبه با رئیس سازمان جاسوسی پوتین درباره عواقب و پیامدهای منفی استفاده از سلاح های هسته ای هشدار داد و موضوع تبادل زندانیان آمریکایی در روسیه را مطرح کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اجتماعی سازمان انتقال خون ایران با اشاره به آغاز تامین خون مورد نیاز مصدومان حوادث پیش از رسیدن به بیمارستان گفت: میانگین موجودی خون در کشور دو برابر شده است.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در شبکه‌های اجتماعی خارجی آزادی بیان ما را محدود می‌کنند و حتی اخیرا در پی حادثه تروریستی به حرم شاه‌چراغ، هشتگ آرتین و آرشام را هم پاک کردند.

وب‌گاه فرارو

متهم رد اتهام قتل گفت: من کسی را نکشتم و در ماجرای مرگ صدف، هیچ نقشی نداشتم. فقط به خاطر خودنمایی نزد دوستانم گفته بودم که وقتی پدر او با ازدواج ما مخالفت کرد صدف را آزار دادم و بعد هم او را از ارتفاع به پایین انداختم، اما اشتباه کردم و نباید چنین دروغ‌هایی را مطرح می‌کردم. حالا هم قسم می‌خورم که مرتکب چنین کاری نشده‌ام.

خبرگزاری دانا

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلای گفت: ایران هم قربانی تغییر اقلیم است و هم در رده بزرگترین منتشرکنندگان گازهای گلخانه‌ای قرار دارد و سهمی معادل 2/14 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه‌ای جهان را به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری دانا

14روز گذشته رئیس جمهور طی حکمی محسن منصوری را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد، اما تاکنون گزینه جدید استاندار تهران از سوی دولت مردان اعلام نشده است حال این سوال مطرح است که چرا استانداری بدون سکان دار است و مسئولان چه کسی را جایگزین محسن منصوری خواهد کرد؟!.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان ملل جمعیت جهان را اعلام کرد. سازمان ملل این رشد بی‌سابقه را نتیجه سطح بالای مداوم نرخ باروری در برخی کشورها دانست.